Helyfüggő ajánlatok
Tavaly ősszel indította el helyfüggő mobilmarketing szolgáltatását a T-Systems International. A szolgáltatás lényege: azoknak küldeni marketingüzenetet mobiljukra, akik egy adott üzlet, vendéglő stb. közelében vannak.
Kérdéseinkre válaszolva Sümegi Zsuzsanna, az IT Services kommunikációs vezetője elmondta, hogy a szolgáltatást a T-Systems International továbbra is Magyarországon fejleszti. Az elmúlt időszakban nagyobb üzletláncok mellett több kis- és közepes vállalkozással, éttermekkel, szállodákkal is kapcsolatba kerültek, és sikeres kampányokat valósítottak meg. A Penny Market hamarosan útjára indítja négyhetes promóciós kampányát a mobilmarketingszolgáltatással.
A kommunikációs vezető elmondta, hogy a helyfüggő mobilmarketing szolgáltatás értékesítési stratégiájára a direkt értékesítés jellemző, melyen keresztül személyre szabott kiszolgálást tudnak biztosítani
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság elfogadta a kkv-k önkéntes fenntarthatósági jelentéstételére vonatkozó ajánlást
A VSME (Voluntary Sustainability Reporting Standard for non-listed Micro, Small…
Tovább olvasom >Az elmúlt napokban látott gyengülés ellenére a forint büszke lehet az idei teljesítményére
A múlt péntek óta a forint szerepelt a legrosszabbul a…
Tovább olvasom >