Helyfüggő ajánlatok
Tavaly ősszel indította el helyfüggő mobilmarketing szolgáltatását a T-Systems International. A szolgáltatás lényege: azoknak küldeni marketingüzenetet mobiljukra, akik egy adott üzlet, vendéglő stb. közelében vannak.
Kérdéseinkre válaszolva Sümegi Zsuzsanna, az IT Services kommunikációs vezetője elmondta, hogy a szolgáltatást a T-Systems International továbbra is Magyarországon fejleszti. Az elmúlt időszakban nagyobb üzletláncok mellett több kis- és közepes vállalkozással, éttermekkel, szállodákkal is kapcsolatba kerültek, és sikeres kampányokat valósítottak meg. A Penny Market hamarosan útjára indítja négyhetes promóciós kampányát a mobilmarketingszolgáltatással.
A kommunikációs vezető elmondta, hogy a helyfüggő mobilmarketing szolgáltatás értékesítési stratégiájára a direkt értékesítés jellemző, melyen keresztül személyre szabott kiszolgálást tudnak biztosítani
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >