Hello Food – Új készétel a magyar kiskereskedelemben
Az elmúlt évek szociodemográfiai változásai (az egyre kisebb alapterületű lakások, kisebb háztartási modellek, felgyorsult életstílus stb.) új kategóriák megjelenését és előretörését eredményezik. Bővül a gyorséttermek hálózata, egyre szélesebb az ételkiszállító cégek választéka, és legújabb trendként megjelentek a kiskereskedelmi láncok polcain a mikrózható kényelmi készételek.
Ugyanakkor a választék még viszonylag szűk keretek között mozog, és az exponenciálisan növekvő kereslet bőven lehetőséget biztosít újabb bemutatkozó márkáknak.

Sajcz László
általános igazgató
GASZTVITÁL
A Europe Gastro Kft. (a GASZTVITÁL cégcsoport tagja, mely a hazai közétkeztetési piacon 45 000 fő részére biztosítja a napi, ebből közel kb. 1000 fő részére a MENTES – glutén, laktóz, cukor stb. – étkezést) új belépő a kényelmi készétel kategóriájában, ugyanakkor más üzletágak kapcsán már komoly tapasztalattal rendelkezik az egészséges készétel-előállítás terén. Legújabb márkaként a Hello Food, illetve az ételérzékenységgel élők számára kínált Hello Food Free termékcsaládjával debütál ez év őszétől. Kezdő portfólióban megtalálhatóak levesek, főételek és desszert egyaránt. A minőséget a gondosan összeállított receptek, a legkiválóbb alapanyagok, az adalék- és tartósítószer-mentes összetevők, illetve a magasan képzett szakembereink garantálják. A Hello Food és a Hello Food Free csomagolása is egyedi. A higiéniai előírásoknak minden szempont alapján legmegfelelőbb tálcák és a biztosan záró, ugyanakkor a fogyasztás előtt könnyen eltávolítható („peel” technológiát használó) fólia, nem csupán a logisztika során segít a kiváló minőség megtartásában, hanem a legoptimálisabb melegítést teszi lehetővé. A titok abban rejlik, hogy a fóliát melegítés előtt nem érdemes eltávolítani, hanem csupán néhány villaszúrással kis lyukakat kell ejteni rajta. Így a pasztőrözés és sokkolás során a csomagolásba zárt természetes nedvesség segít „visszagőzölni” a készételt, elkerülve, hogy az étel kiszáradjon, és ezáltal segít, hogy a teljes élvezeti értékű étel 2 perc alatt újra frissen gőzölögjön tányérunkon.
A Hello Food és a Hello Food Free portfólió jelenleg 14 készételt tartalmaz, de cégünk szakemberei készen állnak további fejlesztésekre. Információkért látogasson el honlapunkra (www.egeszsegesetel.com ) – tájékoztatott Sajcz László a GASZTVITÁL általános igazgatója. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A kényelmi ételek növekvő népszerűsége: hogyan alakul át az élelmiszerfogyasztás?
A modern társadalom egyre gyorsabb életritmusa a hagyományos otthoni főzés…
Tovább olvasom >Összefogva fejlesztenek új termékeket a védjegyhasználók
Azt, hogy a Magyar Termék már több, mint egy védjegy,…
Tovább olvasom >Hello Finomság – Viszlát éhség!
Egyre többször fordul elő, hogy nincs idő főzni, de az…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >