Hell: Környezetvédő törekvések szállodaépítésben és palackozásban
Tóth Róbert, Hell Energy csoporthoz tartozó Avalon Center Kft. ügyvezetője július 21-én tartott sajtótájékoztatóján tételesen cáfolta Avalon Lake Tata hotel építésével kapcsolatban az ellenzők által hangoztatott, a sajtóban is megjelent állításokat.
Tóth Róbert tájékoztatva a közvéleményt többek között elmondta, hogy a telek 1993 óta magánterület és építési terület, nem a Natura 2000 övezet része; a beruházó mindent megtesz azért, hogy a környezet ne károsuljon. Fákat nem szándékoznak kivágni – erről és minden más természetvédelmi és más témáról is folyamatosan egyeztetnek az illetékesekkel. Saját érdekünk is az – érvelt az ügyvezető –, hogy a természetes és épített környezetet eredeti valójában megőrizzük! Kihangsúlyozta, hogy a szálloda a korábban tervezettnél 5000 m2-rel kisebb lesz, nem fogja a gimnáziumot kitakarni, legmagasabb pontja sem éri el annak lábazati szintjét, átlagmagassága nem több 7,5 méternél. Tóth Róbert rámutatott: a beruházás és a területfejlesztés Tata város jövőbeli fejlesztéséhez is hozzájárul.
Az ugyancsak a Hell csoporthoz tartozó, 2020-ban az Energiatudatos Vállalat Díjat is kiérdemlő Hell Energy az elmúlt években többször is bizonyságot tett környezettudatos szemléletéről, ráadásul a gyártási hulladékot és ipari selejtet már eddig is 100 százalékban visszaforgatta újrahasznosításra. A cég az üdítőitalgyártók közül a világon elsőként vállalkozott a legzöldebb alucsomagolás felhasználására. Ennek köszönhetően a Hell csoport 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készült italdobozba fogja tölteni a termékeit, amelyek továbbra is 100 százalékban és végtelenszer újrahasznosíthatóak. A cég már 5 százalék alá szorította portfóliójában a PET-palackok arányát, sőt újabb vállalást tett, miszerint 2025-re ezt az arányt 1 százalék alá csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
5000 családnak segít tartós élelmiszer csomaggal a HELL
50 + 15 millió forint értékű adomány – ezzel segíti…
Tovább olvasom >Az A.I. innováció után újra nagyot dob a HELL
Hazánk egyik leginnovatívabb nem-alkoholos italgyártója még október folyamán új terméket…
Tovább olvasom >Hatvan országba exportál a HELL cégcsoport
A HELL cégcsoport széles körű üzleti eredményeit közleményben foglalta össze.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >