Hell: Környezetvédő törekvések szállodaépítésben és palackozásban
Tóth Róbert, Hell Energy csoporthoz tartozó Avalon Center Kft. ügyvezetője július 21-én tartott sajtótájékoztatóján tételesen cáfolta Avalon Lake Tata hotel építésével kapcsolatban az ellenzők által hangoztatott, a sajtóban is megjelent állításokat.
Tóth Róbert tájékoztatva a közvéleményt többek között elmondta, hogy a telek 1993 óta magánterület és építési terület, nem a Natura 2000 övezet része; a beruházó mindent megtesz azért, hogy a környezet ne károsuljon. Fákat nem szándékoznak kivágni – erről és minden más természetvédelmi és más témáról is folyamatosan egyeztetnek az illetékesekkel. Saját érdekünk is az – érvelt az ügyvezető –, hogy a természetes és épített környezetet eredeti valójában megőrizzük! Kihangsúlyozta, hogy a szálloda a korábban tervezettnél 5000 m2-rel kisebb lesz, nem fogja a gimnáziumot kitakarni, legmagasabb pontja sem éri el annak lábazati szintjét, átlagmagassága nem több 7,5 méternél. Tóth Róbert rámutatott: a beruházás és a területfejlesztés Tata város jövőbeli fejlesztéséhez is hozzájárul.
Az ugyancsak a Hell csoporthoz tartozó, 2020-ban az Energiatudatos Vállalat Díjat is kiérdemlő Hell Energy az elmúlt években többször is bizonyságot tett környezettudatos szemléletéről, ráadásul a gyártási hulladékot és ipari selejtet már eddig is 100 százalékban visszaforgatta újrahasznosításra. A cég az üdítőitalgyártók közül a világon elsőként vállalkozott a legzöldebb alucsomagolás felhasználására. Ennek köszönhetően a Hell csoport 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készült italdobozba fogja tölteni a termékeit, amelyek továbbra is 100 százalékban és végtelenszer újrahasznosíthatóak. A cég már 5 százalék alá szorította portfóliójában a PET-palackok arányát, sőt újabb vállalást tett, miszerint 2025-re ezt az arányt 1 százalék alá csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >