Heiszler Gabriella: a SPAR továbbra is biztosít kedvezményeket
Bár a kormány nemrég kivezette a kötelező akciózást, a SPAR Magyarország továbbra is elkötelezetten biztosít kedvezményeket vásárlói számára. Heiszler Gabriella, a SPAR elnök-ügyvezető igazgatója a Pénzcentrumnak nyilatkozva elmondta, hogy a lánc hétről hétre több mint ezer terméket kínál kedvező áron, ezzel folytatva az évtizedek óta megszokott akciós stratégiáját.
Heiszler kiemelte, hogy a SPAR már a kötelező akciók idején is túlteljesítette az előírásokat, mivel számos terméknél az elvártnál nagyobb árkedvezményt biztosított, és termékcsoportonként több árucikket is bevont az akciókba. Az üzletlánc most is folytatja ezt a gyakorlatot, többek között a közel 1000 piros árcímkés termék heti megújításával, valamint az INTERSPAR és SPAR üzletekben elérhető sárga címkés, csökkentett árú termékekkel.
Az akciók középpontjában továbbra is az alapvető élelmiszerek állnak, melyeket a vásárlók rendszeresen keresnek. A „Hihetetlen akciók, szuper árak” keretében a SPAR különösen nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ezen termékek ára jelentősen alacsonyabb legyen. Például augusztus 22. és 28. között a vöröshagyma ára 60%-kal csökken, és jelentős ármérséklést tapasztalhatnak a vásárlók a sertéslapocka kilogrammonkénti árán is.
A SPAR az online shopban, a franchise-partnereknél és a MY SPAR applikációban elérhető további kedvezményekkel is ösztönzi a takarékos vásárlást, így a vásárlók továbbra is megbízható árelőnyt élvezhetnek a hálózat minden pontján
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Unió Bírósága elítélte az élelmiszerár-stopot: sérti a szabad versenyt
Az Európai Unió Bírósága ítéletet hozott, amelyben ellentétesnek minősítette a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Forradalmi diákkedvezmény a SPAR és a Diverzum jóvoltából
Elsőként kötött együttműködési megállapodást a kereskedelmi láncok közül a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >