Heiszler Gabriella: a SPAR továbbra is biztosít kedvezményeket
Bár a kormány nemrég kivezette a kötelező akciózást, a SPAR Magyarország továbbra is elkötelezetten biztosít kedvezményeket vásárlói számára. Heiszler Gabriella, a SPAR elnök-ügyvezető igazgatója a Pénzcentrumnak nyilatkozva elmondta, hogy a lánc hétről hétre több mint ezer terméket kínál kedvező áron, ezzel folytatva az évtizedek óta megszokott akciós stratégiáját.

Heiszler Gabriella
elnök-ügyvezető
SPAR Magyarország
Heiszler kiemelte, hogy a SPAR már a kötelező akciók idején is túlteljesítette az előírásokat, mivel számos terméknél az elvártnál nagyobb árkedvezményt biztosított, és termékcsoportonként több árucikket is bevont az akciókba. Az üzletlánc most is folytatja ezt a gyakorlatot, többek között a közel 1000 piros árcímkés termék heti megújításával, valamint az INTERSPAR és SPAR üzletekben elérhető sárga címkés, csökkentett árú termékekkel.
Az akciók középpontjában továbbra is az alapvető élelmiszerek állnak, melyeket a vásárlók rendszeresen keresnek. A „Hihetetlen akciók, szuper árak” keretében a SPAR különösen nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ezen termékek ára jelentősen alacsonyabb legyen. Például augusztus 22. és 28. között a vöröshagyma ára 60%-kal csökken, és jelentős ármérséklést tapasztalhatnak a vásárlók a sertéslapocka kilogrammonkénti árán is.
A SPAR az online shopban, a franchise-partnereknél és a MY SPAR applikációban elérhető további kedvezményekkel is ösztönzi a takarékos vásárlást, így a vásárlók továbbra is megbízható árelőnyt élvezhetnek a hálózat minden pontján
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >