Heiszler Gabriella: a SPAR továbbra is biztosít kedvezményeket
Bár a kormány nemrég kivezette a kötelező akciózást, a SPAR Magyarország továbbra is elkötelezetten biztosít kedvezményeket vásárlói számára. Heiszler Gabriella, a SPAR elnök-ügyvezető igazgatója a Pénzcentrumnak nyilatkozva elmondta, hogy a lánc hétről hétre több mint ezer terméket kínál kedvező áron, ezzel folytatva az évtizedek óta megszokott akciós stratégiáját.
Heiszler kiemelte, hogy a SPAR már a kötelező akciók idején is túlteljesítette az előírásokat, mivel számos terméknél az elvártnál nagyobb árkedvezményt biztosított, és termékcsoportonként több árucikket is bevont az akciókba. Az üzletlánc most is folytatja ezt a gyakorlatot, többek között a közel 1000 piros árcímkés termék heti megújításával, valamint az INTERSPAR és SPAR üzletekben elérhető sárga címkés, csökkentett árú termékekkel.
Az akciók középpontjában továbbra is az alapvető élelmiszerek állnak, melyeket a vásárlók rendszeresen keresnek. A „Hihetetlen akciók, szuper árak” keretében a SPAR különösen nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ezen termékek ára jelentősen alacsonyabb legyen. Például augusztus 22. és 28. között a vöröshagyma ára 60%-kal csökken, és jelentős ármérséklést tapasztalhatnak a vásárlók a sertéslapocka kilogrammonkénti árán is.
A SPAR az online shopban, a franchise-partnereknél és a MY SPAR applikációban elérhető további kedvezményekkel is ösztönzi a takarékos vásárlást, így a vásárlók továbbra is megbízható árelőnyt élvezhetnek a hálózat minden pontján
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >40 millió euróból bővíti ljubljanai raktárát a SPAR Slovenia
A SPAR Slovenia egy 2. 000 m²-es modern létesítménnyel bővíti…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági trendek: mire figyeljünk 2025-ben?
2025-ben is erőteljes növekedés várható a vállalati zöld hitelek piacán,…
Tovább olvasom >Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >