Heiszler Gabriella: a SPAR továbbra is biztosít kedvezményeket
Bár a kormány nemrég kivezette a kötelező akciózást, a SPAR Magyarország továbbra is elkötelezetten biztosít kedvezményeket vásárlói számára. Heiszler Gabriella, a SPAR elnök-ügyvezető igazgatója a Pénzcentrumnak nyilatkozva elmondta, hogy a lánc hétről hétre több mint ezer terméket kínál kedvező áron, ezzel folytatva az évtizedek óta megszokott akciós stratégiáját.

Heiszler Gabriella
elnök-ügyvezető
SPAR Magyarország
Heiszler kiemelte, hogy a SPAR már a kötelező akciók idején is túlteljesítette az előírásokat, mivel számos terméknél az elvártnál nagyobb árkedvezményt biztosított, és termékcsoportonként több árucikket is bevont az akciókba. Az üzletlánc most is folytatja ezt a gyakorlatot, többek között a közel 1000 piros árcímkés termék heti megújításával, valamint az INTERSPAR és SPAR üzletekben elérhető sárga címkés, csökkentett árú termékekkel.
Az akciók középpontjában továbbra is az alapvető élelmiszerek állnak, melyeket a vásárlók rendszeresen keresnek. A „Hihetetlen akciók, szuper árak” keretében a SPAR különösen nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ezen termékek ára jelentősen alacsonyabb legyen. Például augusztus 22. és 28. között a vöröshagyma ára 60%-kal csökken, és jelentős ármérséklést tapasztalhatnak a vásárlók a sertéslapocka kilogrammonkénti árán is.
A SPAR az online shopban, a franchise-partnereknél és a MY SPAR applikációban elérhető további kedvezményekkel is ösztönzi a takarékos vásárlást, így a vásárlók továbbra is megbízható árelőnyt élvezhetnek a hálózat minden pontján
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >