A HEINEKEN Hungária lett a Fradi sör gyártója
Mostantól a HEINEKEN Hungária gyártja a Ferencváros sörét. A palackozott Fradi sör megújult csomagolással augusztustól debütál a boltok polcain. Az új gyártó és a klub együttműködését sajtótájékoztatón jelentették be Budapesten.
Együttműködési megállapodást írt alá Magyarország legnépszerűbb és a világon is legismertebb sportegyesülete, a Ferencvárosi Torna Club (FTC) és az ország legnépszerűbb sörének gyártója, a HEINEKEN Hungária Zrt. A megállapodás értelmében az FTC Fradi sörét a Heineken sörfőzdéjében állítják elő.
A csapat szurkolóinak körében különösen népszerű sör nem csak új gyártót, új megjelenést is kap. A Fradi sör augusztustól üveges kiszerelésben kapható a hivatalos Fradi shopban, ezen kívül a CBA üzleteiben, valamint a HEINEKEN Hungária disztribúciós hálózatán keresztül közel 1000 kiskereskedelmi egységben országszerte.
Az FTC Sportközpontban tartott sajtótájékoztatón, amelyen a 90-es évek Fradi legendái közül Lisztes Krisztián, Lipcsei Péter, Dragóner Attila és Keller József is részt vett, Kubatov Gábor, az FTC elnöke elmondta: „Két, a maga területén rendkívül sikeres, elismert, népszerű és komoly hagyományokkal bíró és azokat ápoló fél talált egymásra. A Fradi sör a szurkolók söre. Olyan partnert kerestünk, amely a magas minőségi követelmények mellett segít bennünket abban is, hogy minél több Fradistához eljusson a termék.”
„Nem csak a zöld szín, de számos közös érték köti össze a Ferencváros csapatát és a Heinekent. A hagyományok tisztelete és az innováció, a minőség, a sikerek, az újítások iránti elkötelezettség jellemzi mindkét csapatot” – mondta José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója. „Büszkeség számunkra, hogy nem csak Magyarország kedvenc sörét, a Sopronit, de Magyarország kedvenc csapatának sörét is mi állíthatjuk elő. Biztos vagyok benne, hogy a szurkolás során nem csak a Fradi játéka, de a Fradi sör üdítő íze is jó pillanatokat szerez majd” – tette hozzá a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >