A HEINEKEN Hungária lett a Fradi sör gyártója
Mostantól a HEINEKEN Hungária gyártja a Ferencváros sörét. A palackozott Fradi sör megújult csomagolással augusztustól debütál a boltok polcain. Az új gyártó és a klub együttműködését sajtótájékoztatón jelentették be Budapesten.
Együttműködési megállapodást írt alá Magyarország legnépszerűbb és a világon is legismertebb sportegyesülete, a Ferencvárosi Torna Club (FTC) és az ország legnépszerűbb sörének gyártója, a HEINEKEN Hungária Zrt. A megállapodás értelmében az FTC Fradi sörét a Heineken sörfőzdéjében állítják elő.
A csapat szurkolóinak körében különösen népszerű sör nem csak új gyártót, új megjelenést is kap. A Fradi sör augusztustól üveges kiszerelésben kapható a hivatalos Fradi shopban, ezen kívül a CBA üzleteiben, valamint a HEINEKEN Hungária disztribúciós hálózatán keresztül közel 1000 kiskereskedelmi egységben országszerte.
Az FTC Sportközpontban tartott sajtótájékoztatón, amelyen a 90-es évek Fradi legendái közül Lisztes Krisztián, Lipcsei Péter, Dragóner Attila és Keller József is részt vett, Kubatov Gábor, az FTC elnöke elmondta: „Két, a maga területén rendkívül sikeres, elismert, népszerű és komoly hagyományokkal bíró és azokat ápoló fél talált egymásra. A Fradi sör a szurkolók söre. Olyan partnert kerestünk, amely a magas minőségi követelmények mellett segít bennünket abban is, hogy minél több Fradistához eljusson a termék.”
„Nem csak a zöld szín, de számos közös érték köti össze a Ferencváros csapatát és a Heinekent. A hagyományok tisztelete és az innováció, a minőség, a sikerek, az újítások iránti elkötelezettség jellemzi mindkét csapatot” – mondta José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója. „Büszkeség számunkra, hogy nem csak Magyarország kedvenc sörét, a Sopronit, de Magyarország kedvenc csapatának sörét is mi állíthatjuk elő. Biztos vagyok benne, hogy a szurkolás során nem csak a Fradi játéka, de a Fradi sör üdítő íze is jó pillanatokat szerez majd” – tette hozzá a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >