A HEINEKEN Hungária lett a Fradi sör gyártója
Mostantól a HEINEKEN Hungária gyártja a Ferencváros sörét. A palackozott Fradi sör megújult csomagolással augusztustól debütál a boltok polcain. Az új gyártó és a klub együttműködését sajtótájékoztatón jelentették be Budapesten.
Együttműködési megállapodást írt alá Magyarország legnépszerűbb és a világon is legismertebb sportegyesülete, a Ferencvárosi Torna Club (FTC) és az ország legnépszerűbb sörének gyártója, a HEINEKEN Hungária Zrt. A megállapodás értelmében az FTC Fradi sörét a Heineken sörfőzdéjében állítják elő.
A csapat szurkolóinak körében különösen népszerű sör nem csak új gyártót, új megjelenést is kap. A Fradi sör augusztustól üveges kiszerelésben kapható a hivatalos Fradi shopban, ezen kívül a CBA üzleteiben, valamint a HEINEKEN Hungária disztribúciós hálózatán keresztül közel 1000 kiskereskedelmi egységben országszerte.
Az FTC Sportközpontban tartott sajtótájékoztatón, amelyen a 90-es évek Fradi legendái közül Lisztes Krisztián, Lipcsei Péter, Dragóner Attila és Keller József is részt vett, Kubatov Gábor, az FTC elnöke elmondta: „Két, a maga területén rendkívül sikeres, elismert, népszerű és komoly hagyományokkal bíró és azokat ápoló fél talált egymásra. A Fradi sör a szurkolók söre. Olyan partnert kerestünk, amely a magas minőségi követelmények mellett segít bennünket abban is, hogy minél több Fradistához eljusson a termék.”
„Nem csak a zöld szín, de számos közös érték köti össze a Ferencváros csapatát és a Heinekent. A hagyományok tisztelete és az innováció, a minőség, a sikerek, az újítások iránti elkötelezettség jellemzi mindkét csapatot” – mondta José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója. „Büszkeség számunkra, hogy nem csak Magyarország kedvenc sörét, a Sopronit, de Magyarország kedvenc csapatának sörét is mi állíthatjuk elő. Biztos vagyok benne, hogy a szurkolás során nem csak a Fradi játéka, de a Fradi sör üdítő íze is jó pillanatokat szerez majd” – tette hozzá a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >