A HEINEKEN Hungária lett a Fradi sör gyártója
Mostantól a HEINEKEN Hungária gyártja a Ferencváros sörét. A palackozott Fradi sör megújult csomagolással augusztustól debütál a boltok polcain. Az új gyártó és a klub együttműködését sajtótájékoztatón jelentették be Budapesten.
Együttműködési megállapodást írt alá Magyarország legnépszerűbb és a világon is legismertebb sportegyesülete, a Ferencvárosi Torna Club (FTC) és az ország legnépszerűbb sörének gyártója, a HEINEKEN Hungária Zrt. A megállapodás értelmében az FTC Fradi sörét a Heineken sörfőzdéjében állítják elő.
A csapat szurkolóinak körében különösen népszerű sör nem csak új gyártót, új megjelenést is kap. A Fradi sör augusztustól üveges kiszerelésben kapható a hivatalos Fradi shopban, ezen kívül a CBA üzleteiben, valamint a HEINEKEN Hungária disztribúciós hálózatán keresztül közel 1000 kiskereskedelmi egységben országszerte.
Az FTC Sportközpontban tartott sajtótájékoztatón, amelyen a 90-es évek Fradi legendái közül Lisztes Krisztián, Lipcsei Péter, Dragóner Attila és Keller József is részt vett, Kubatov Gábor, az FTC elnöke elmondta: „Két, a maga területén rendkívül sikeres, elismert, népszerű és komoly hagyományokkal bíró és azokat ápoló fél talált egymásra. A Fradi sör a szurkolók söre. Olyan partnert kerestünk, amely a magas minőségi követelmények mellett segít bennünket abban is, hogy minél több Fradistához eljusson a termék.”
„Nem csak a zöld szín, de számos közös érték köti össze a Ferencváros csapatát és a Heinekent. A hagyományok tisztelete és az innováció, a minőség, a sikerek, az újítások iránti elkötelezettség jellemzi mindkét csapatot” – mondta José Matthijsse, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója. „Büszkeség számunkra, hogy nem csak Magyarország kedvenc sörét, a Sopronit, de Magyarország kedvenc csapatának sörét is mi állíthatjuk elő. Biztos vagyok benne, hogy a szurkolás során nem csak a Fradi játéka, de a Fradi sör üdítő íze is jó pillanatokat szerez majd” – tette hozzá a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >