Hein Schumacher lett az Unilever vezérigazgatója
Hein Schumacher váltja Alan Jope-ot az Unilever élén július 1-jétől. A döntést üdvözölte az igazgatótanács tagja és aktivista befektető Nelson Peltz.
Az 51 éves Schumacher mint nem-ügyvezető igazgató csatlakozott tavaly októberben az Unileverhez, és jelenleg a holland FrieslandCampina tejipari vállalat vezérigazgatója.
A londoni székhelyű élelmiszeripari óriás szeptemberben közölte, hogy Jope vezérigazgató 2023 végén tervezi nyugdíjba vonulását. Schumacher, aki korábban a Royal Ahold NV-nél dolgozott, egy évtizeden át a H.J. Heinznél alkalmazásában is állt az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában.
Peltz támogatását élvezve
A Trian Partnerst vezető milliárdos aktivista befektető, Nelson Peltz, határozottan támogatja Hein-t
„mint új vezérigazgatót, és komoly várakozásokkal tekint a vele való szoros, az érdekelt felek számára fenntartható értéket teremtő együttműködés elébe „.
Peltz júliusban lett az Unilever igazgatósági tagja, miután részesedést szerzett a vállalatban.
„Az üzleti teljesítmény fokozása”
Schumacher kinevezése kapcsán elmondta:
„Nagyon örülök a kinevezésnek. A vállalat globális jelenléte, erős márkaportfóliója, tehetséges csapata és a fenntarthatóság terén szerzett irigylésre méltó hírneve megkérdőjelezhetetlen.”
„Az igazgatótanácsban eltöltött idő csak még jobban meggyőzött arról, milyen szilárd alapokra épül az Unilever és mekkora növekedési potenciál rejlik a vállalatban. Hangsúlyozottan az a célom, hogy az Unilever csapatával együttműködve növeljük a cég üzleti teljesítményét, miközben világszerte több milliárd Unilever-terméket nap mint nap használó embert szolgálunk ki”.”
Kapcsolódó cikkeink
Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Március elsejétől Katona Norbert szakmai és operációs igazgatóként irányítja a…
Tovább olvasom >Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >