Hein Schumacher lett az Unilever vezérigazgatója
Hein Schumacher váltja Alan Jope-ot az Unilever élén július 1-jétől. A döntést üdvözölte az igazgatótanács tagja és aktivista befektető Nelson Peltz.
Az 51 éves Schumacher mint nem-ügyvezető igazgató csatlakozott tavaly októberben az Unileverhez, és jelenleg a holland FrieslandCampina tejipari vállalat vezérigazgatója.
A londoni székhelyű élelmiszeripari óriás szeptemberben közölte, hogy Jope vezérigazgató 2023 végén tervezi nyugdíjba vonulását. Schumacher, aki korábban a Royal Ahold NV-nél dolgozott, egy évtizeden át a H.J. Heinznél alkalmazásában is állt az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában.
Peltz támogatását élvezve
A Trian Partnerst vezető milliárdos aktivista befektető, Nelson Peltz, határozottan támogatja Hein-t
„mint új vezérigazgatót, és komoly várakozásokkal tekint a vele való szoros, az érdekelt felek számára fenntartható értéket teremtő együttműködés elébe „.
Peltz júliusban lett az Unilever igazgatósági tagja, miután részesedést szerzett a vállalatban.
„Az üzleti teljesítmény fokozása”
Schumacher kinevezése kapcsán elmondta:
„Nagyon örülök a kinevezésnek. A vállalat globális jelenléte, erős márkaportfóliója, tehetséges csapata és a fenntarthatóság terén szerzett irigylésre méltó hírneve megkérdőjelezhetetlen.”
„Az igazgatótanácsban eltöltött idő csak még jobban meggyőzött arról, milyen szilárd alapokra épül az Unilever és mekkora növekedési potenciál rejlik a vállalatban. Hangsúlyozottan az a célom, hogy az Unilever csapatával együttműködve növeljük a cég üzleti teljesítményét, miközben világszerte több milliárd Unilever-terméket nap mint nap használó embert szolgálunk ki”.”
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >