Hein Schumacher lett az Unilever vezérigazgatója
Hein Schumacher váltja Alan Jope-ot az Unilever élén július 1-jétől. A döntést üdvözölte az igazgatótanács tagja és aktivista befektető Nelson Peltz.
Az 51 éves Schumacher mint nem-ügyvezető igazgató csatlakozott tavaly októberben az Unileverhez, és jelenleg a holland FrieslandCampina tejipari vállalat vezérigazgatója.
A londoni székhelyű élelmiszeripari óriás szeptemberben közölte, hogy Jope vezérigazgató 2023 végén tervezi nyugdíjba vonulását. Schumacher, aki korábban a Royal Ahold NV-nél dolgozott, egy évtizeden át a H.J. Heinznél alkalmazásában is állt az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában.
Peltz támogatását élvezve
A Trian Partnerst vezető milliárdos aktivista befektető, Nelson Peltz, határozottan támogatja Hein-t
„mint új vezérigazgatót, és komoly várakozásokkal tekint a vele való szoros, az érdekelt felek számára fenntartható értéket teremtő együttműködés elébe „.
Peltz júliusban lett az Unilever igazgatósági tagja, miután részesedést szerzett a vállalatban.
„Az üzleti teljesítmény fokozása”
Schumacher kinevezése kapcsán elmondta:
„Nagyon örülök a kinevezésnek. A vállalat globális jelenléte, erős márkaportfóliója, tehetséges csapata és a fenntarthatóság terén szerzett irigylésre méltó hírneve megkérdőjelezhetetlen.”
„Az igazgatótanácsban eltöltött idő csak még jobban meggyőzött arról, milyen szilárd alapokra épül az Unilever és mekkora növekedési potenciál rejlik a vállalatban. Hangsúlyozottan az a célom, hogy az Unilever csapatával együttműködve növeljük a cég üzleti teljesítményét, miközben világszerte több milliárd Unilever-terméket nap mint nap használó embert szolgálunk ki”.”
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >