Hegymánia – több mint album

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 08. 17. 10:46

A Hegymánia album Európa, Ázsia, Óceánia, Amerika és Afrika hegyvidékeit mutatta be GARFIELD kalauzolásával. Hazai fotósok képeit is felhasználva foglalkozott a magyar középhegységekkel és azok állatvilágával. Az albumban megjelent Klein Dávid saját fotója a Mount Everestről és az általa írt „a hegymászás 10 aranyszabálya”. A fejlesztésben ismét Hanga Zoltán, a Fővárosi Állatkert szóvivője segédkezett.

A Hegymánia promócióval (2014. április 3. – 2014. május 28.) egy időben zajlott a Spar Everest Expedíció, amely során Klein Dávid megkísérelte megmászni a Mount Everestet oxigénpalack nélkül. Az expedíció PR-kampánya történetet adott az albumnak, és ráirányította a média figyelmét a hűségakcióra. Így a vásárlásösztönzésen túl olyan értékeket közvetített, mint a kitartás, a kalandvágy, a természetszeretet. A PR-kampány egyik csúcseleme az expedíció saját microsite-ja, amely kizárólagos hiteles forrásként tájékoztatta a médiát és a vásárlókat: bemutatta a felkészülést, az expedíciót, a csúcstámadást. Az expedíción három újságíró (MTI, Index, RTL Klub – Fókusz) kísérte el Klein Dávidot az alaptáborig. Az expedíció saját honlapja, a www.sparexpedicio.hu a kampány után továbbra is információs portálként üzemel.

A promóció idején 300 000 albumot vásároltak meg, a minden 2000 Ft után járó zöld matricacsomagokból közel 24 milliót adtak ki, a 99 Ft-ért megvásárolható kék csomagokból közel 2 milliót adtak el. A SPAR Everest Expedícióról 2014. március 21-től szeptember 30-ig 1592 megjelenés született a hazai médiában.

A díjat Lénárt Mária, a SPAR Magyarország Kft. promóciós csoportvezetője, Kufár Róbert, a KRQ Communications ügyvezető igazgatója és Heimberger Zsolt, a REON Digital Kft. ügyvezetője közösen vette át.

Kapcsolódó cikkeink