Elindult a „Palackposta 2020” borpromóciós kampány
Elindult a „Palackposta 2020”, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös borpromóciós kampánya, amely az online termelői borrendelést népszerűsíti a fogyasztók felé.
A koronavírus-járvány megfékezésére bevezetett korlátozások a bortermelőket is nehéz helyzetbe hozták. A borok értékesítéséhez új megközelítésre és alternatív platformok bevonására van szükség. A kijárási korlátozás betartása mellett a fogyasztóknak is nehezebb biztonságosan hozzájutni a kívánt termékekhez. A bor esetében az online vásárlás ezidáig kevésbé volt elterjedt a fogyasztók körében. Ezt kívánja ellensúlyozni a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, mely kezdeményezéshez csatlakozott az Agrármarketing Centrum. A „Palackposta 2020” kampány célja, hogy arra ösztönözze a fogyasztókat, hogy közvetlenül a hazai termelőktől rendeljenek bort, akik továbbra is a legjobb minőségről gondoskodnak és házhoz is szállítják a rendelt tételeket.
„A járványügyi veszélyhelyzet a szőlő-bor ágazatra is nagyon komoly hatást gyakorol, amelynek már mind érezzük a hatását itt a pincékben is. A HNT most induló borpromóciójának – a „Palackposta 2020”-nak – a legfőbb üzenete és célja, hogy a bort szerető és fogyasztó közönség közvetlenül a termelőtől, a borászatoktól tudjon bort vásárolni, úgy, hogy közben ki sem mozdul a most legbiztonságosabb közegéből, az otthonából. A kampány azonban jóval többről szól, mint vásárlásösztönzésről. – mondta el Kovács Zita, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnökségi tagja. „Fontos kiemelni ebben a helyzetben a bor egészségre gyakorolt pozitív, jótékony hatását is. Személy szerint nagyon bízom benne, hogy ezzel az akcióval a fogyasztók minél több magyar borászt ismernek meg boraikon keresztül és mindenkiben erősödik a nemzeti identitástudat ezen a területen is: igyunk magyar bort!” – hangsúlyozta Kovács Zita, aki a „Palackposta 2020” kampányt személyesen is népszerűsíti a promóciós videóban.
Légli Ottó, a szakmaközi szervezet elnöke az Unger and Partners brand management ügynökséget bízta meg a kampány megtervezésével és irányításával, együttműködésben az Akció BTL Reklámügynökséggel. Az idő kulcsszerepet játszott, a tervezésre és a kivitelezésre az alapgondolat megszületésétől összesen 1 hét állt rendelkezésre. A rövid időintervallumban született meg a kampány teljes koncepciója, startégiája, hatékony kommunikációs felületek és hiteles véleményvezérek bevonásával. A kezdeményezés népszerűsítéséhez egy promóciós videó is készült Kiss Ádám Norbert Norbert/wearemorse.com online rendezésében, olyan borászok szereplésével, mint Kovács Zita, Miklós Csaba, Frittmann Péter és Konyári Borbála. A rádiószpot felkonfjában Lengyel Tamás színészt hallhatjuk, az instagramon pedig olyan ismert véleményvezérek álltak az ügy mellé, mint Odett, Borbély Alexandra, Verrasztó Evelyn, Verrasztó Dávid és Kende-Hoffer Kriszta. A kampány hangvétele emberközeli, informális, az üzenetek pozitív gondolatokat és egyszerű, hasznos tartalmat közvetítenek: „Nem kell kimenned – borod a borászatból jön.”
A www.palackposta2020.hu weboldalon kereshető a házhozszállítást vállaló termelők listája.
Kapcsolódó cikkeink
A francia borászok aggódnak az amerikai vámok miatt
Komoly aggodalmat váltott ki Franciaországban az a frissen kihirdetett EU–USA…
Tovább olvasom >Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann
A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy…
Tovább olvasom >Korán indult a szekszárdi szüret: Irsai már a pincében, jön a rozé-alap
A szekszárdi borvidéken idén is korábban, már augusztus elején megkezdődött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb leépítéseket és szerkezetváltást jelentett be a Kroger
Az amerikai Kroger élelmiszerlánc újabb költségcsökkentő intézkedéseket hajt végre: közel…
Tovább olvasom >Csatlakozott a Knuspr a svájci Markant hálózathoz
Az európai kizárólag online forgalmazó élelmiszer-kereskedők közül a németországi Knuspr…
Tovább olvasom >November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >