Háztartási vegyiáru és kozmetikum: 260 milliárdos forgalom január-októberben
Háztartási vegyiáruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 260 milliárd forintot meghaladó forgalmat bonyolított le idén január-októberben; 2 százalékkal többet, mint a tavalyi hasonló időszakban. Mennyiséget tekintve 3 százalékos csökkenést regisztrált a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat, egyik tízhónapos időszakról a másikra.
Átlag felett nőtt a boltok bevétele, értéket tekintve a legnagyobb forgalmú tíz termék közül mosószerből 3, öblítőből és mosgatószerből 4-4, fogkrémből pedig szintén 3 százalékkal.
A kiskereskedelmi forgalom mind értéket, mind mennyiséget tekintve emelkedett öblítő mellett többek között a következőkből: szappan, konyhai törlőkendő, dekor kozmetikum, légfrissítő és egészségügyi betét, tízhónapos összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >