Háztartási vegyiáru és kozmetikum: 260 milliárdos forgalom január-októberben
Háztartási vegyiáruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 260 milliárd forintot meghaladó forgalmat bonyolított le idén január-októberben; 2 százalékkal többet, mint a tavalyi hasonló időszakban. Mennyiséget tekintve 3 százalékos csökkenést regisztrált a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat, egyik tízhónapos időszakról a másikra.
Átlag felett nőtt a boltok bevétele, értéket tekintve a legnagyobb forgalmú tíz termék közül mosószerből 3, öblítőből és mosgatószerből 4-4, fogkrémből pedig szintén 3 százalékkal.
A kiskereskedelmi forgalom mind értéket, mind mennyiséget tekintve emelkedett öblítő mellett többek között a következőkből: szappan, konyhai törlőkendő, dekor kozmetikum, légfrissítő és egészségügyi betét, tízhónapos összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >