Háztartási vegyiáru és kozmetikum: 260 milliárdos forgalom január-októberben
Háztartási vegyiáruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 260 milliárd forintot meghaladó forgalmat bonyolított le idén január-októberben; 2 százalékkal többet, mint a tavalyi hasonló időszakban. Mennyiséget tekintve 3 százalékos csökkenést regisztrált a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat, egyik tízhónapos időszakról a másikra.
Átlag felett nőtt a boltok bevétele, értéket tekintve a legnagyobb forgalmú tíz termék közül mosószerből 3, öblítőből és mosgatószerből 4-4, fogkrémből pedig szintén 3 százalékkal.
A kiskereskedelmi forgalom mind értéket, mind mennyiséget tekintve emelkedett öblítő mellett többek között a következőkből: szappan, konyhai törlőkendő, dekor kozmetikum, légfrissítő és egészségügyi betét, tízhónapos összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >290 millió forint a hétvégi adománygyűjtésen
244 tonna élelmiszeradományt adtak össze a vásárlók pénteken és szombaton…
Tovább olvasom >