Háztartási vegyiáru és kozmetikum: 260 milliárdos forgalom január-októberben
Háztartási vegyiáruból és kozmetikumból a kiskereskedelem 260 milliárd forintot meghaladó forgalmat bonyolított le idén január-októberben; 2 százalékkal többet, mint a tavalyi hasonló időszakban. Mennyiséget tekintve 3 százalékos csökkenést regisztrált a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat, egyik tízhónapos időszakról a másikra.
Átlag felett nőtt a boltok bevétele, értéket tekintve a legnagyobb forgalmú tíz termék közül mosószerből 3, öblítőből és mosgatószerből 4-4, fogkrémből pedig szintén 3 százalékkal.
A kiskereskedelmi forgalom mind értéket, mind mennyiséget tekintve emelkedett öblítő mellett többek között a következőkből: szappan, konyhai törlőkendő, dekor kozmetikum, légfrissítő és egészségügyi betét, tízhónapos összehasonlításban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: befejeződött a „Fejlődő vidék” kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >