Házhozszállító robotot tesztel a SPAR
Féléves pilot programot indít a SPAR és a rotterdami Erasmus Egyetem. A projekt célja, hogy kiderüljön, működhet-e egy kiszállító robot a SPAR Egyetem outlet és a vásárlók között.

Rosie oda gurul, ahová kérik
A Rosie névre keresztelt robot használatának lényege, hogy a kiszállításnak minél kisebb legyen az ökológiai lábnyoma.
A vásárlók appon keresztül tudnak rendelni az outletből. Kiválaszthatják, mikor érkezzen a csomag (reggel negyed 9 és délután 4 között), hová szállítsa Rosie a termékeket, és természetesen ki is fizethetik előre a rendelést.
A vásárlók ezután kapnak egy megerősítést, amely egy kódot is tartalmaz: ezzel tudják „kinyitni” Rosie-t. A kiszállítás az első három hónapban ingyenes, utána pedig 2.50 euróba kerül alkalmanként.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >NKFH: növényvédőszer miatt mákot hívtak vissza a forgalomból
Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >