Házhozszállító robotot tesztel a SPAR
Féléves pilot programot indít a SPAR és a rotterdami Erasmus Egyetem. A projekt célja, hogy kiderüljön, működhet-e egy kiszállító robot a SPAR Egyetem outlet és a vásárlók között.

Rosie oda gurul, ahová kérik
A Rosie névre keresztelt robot használatának lényege, hogy a kiszállításnak minél kisebb legyen az ökológiai lábnyoma.
A vásárlók appon keresztül tudnak rendelni az outletből. Kiválaszthatják, mikor érkezzen a csomag (reggel negyed 9 és délután 4 között), hová szállítsa Rosie a termékeket, és természetesen ki is fizethetik előre a rendelést.
A vásárlók ezután kapnak egy megerősítést, amely egy kódot is tartalmaz: ezzel tudják „kinyitni” Rosie-t. A kiszállítás az első három hónapban ingyenes, utána pedig 2.50 euróba kerül alkalmanként.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >