Házhozszállító robotot tesztel a SPAR
Féléves pilot programot indít a SPAR és a rotterdami Erasmus Egyetem. A projekt célja, hogy kiderüljön, működhet-e egy kiszállító robot a SPAR Egyetem outlet és a vásárlók között.
A Rosie névre keresztelt robot használatának lényege, hogy a kiszállításnak minél kisebb legyen az ökológiai lábnyoma.
A vásárlók appon keresztül tudnak rendelni az outletből. Kiválaszthatják, mikor érkezzen a csomag (reggel negyed 9 és délután 4 között), hová szállítsa Rosie a termékeket, és természetesen ki is fizethetik előre a rendelést.
A vásárlók ezután kapnak egy megerősítést, amely egy kódot is tartalmaz: ezzel tudják „kinyitni” Rosie-t. A kiszállítás az első három hónapban ingyenes, utána pedig 2.50 euróba kerül alkalmanként.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Több mint ezer terméket kínál speciális táplálkozási igényekre a SPAR
A SPAR akcióiban rendszeresen találkozhatsz mentes és egészségtudatos termékekkel is!…
Tovább olvasom >212 milliós SPAR beruházás – új szupermarket nyílt Békéscsaba belvárosában
Mintegy 212 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >