Házhoz szállít a Metro Németországban
A cash&carry üzletlánc vásárlói igényeihez igazította szolgáltatásait. A cég több millió eurót költött a szállítmányozási infrastruktúra kialakítására.
A Metro tavaly októberben
jelentette be, hogy átalakítja a cégszerkezetet
és új ügyfélkört szállodákat
és éttermeket céloz meg, hogy növelje
bevételeit. A Lebensmittel Zeitung információi
szerint a cég tavaly évvégén
tesztjelleggel megkezdte a szállítást néhány
németországi áruházából. A
szaklap úgy tudja a Metro a tesztperiódusban háromezer
új ügyfelet szerzett és a házhoz szállítási
lehetőség a meglévő ügyfélkört is
nagyobb összegű vásárlásra ösztönözte.
A cég év végéig megtriplázza
szállítási kapacitásait, a lépéstől
100 milliós nagyságrendű bevételnövekedést
várnak.
Jelenleg 150 kisteherautóval
folyik a szállítás 61 német Metro
áruházból, az ügyfelek 50 ezer árucikk
közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a Pécsi Bio sörcsalád a BIOFACH-on
A Pécsi Sörfőzde történetében először vett részt kiállítóként februárban a…
Tovább olvasom >Februárban a „jószívűség” került a középpontba az Auchannál
Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja,…
Tovább olvasom >