Házhoz szállít a Metro Németországban
A cash&carry üzletlánc vásárlói igényeihez igazította szolgáltatásait. A cég több millió eurót költött a szállítmányozási infrastruktúra kialakítására.
A Metro tavaly októberben
jelentette be, hogy átalakítja a cégszerkezetet
és új ügyfélkört szállodákat
és éttermeket céloz meg, hogy növelje
bevételeit. A Lebensmittel Zeitung információi
szerint a cég tavaly évvégén
tesztjelleggel megkezdte a szállítást néhány
németországi áruházából. A
szaklap úgy tudja a Metro a tesztperiódusban háromezer
új ügyfelet szerzett és a házhoz szállítási
lehetőség a meglévő ügyfélkört is
nagyobb összegű vásárlásra ösztönözte.
A cég év végéig megtriplázza
szállítási kapacitásait, a lépéstől
100 milliós nagyságrendű bevételnövekedést
várnak.
Jelenleg 150 kisteherautóval
folyik a szállítás 61 német Metro
áruházból, az ügyfelek 50 ezer árucikk
közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >