Házhoz szállít a Metro Németországban
A cash&carry üzletlánc vásárlói igényeihez igazította szolgáltatásait. A cég több millió eurót költött a szállítmányozási infrastruktúra kialakítására.
A Metro tavaly októberben
jelentette be, hogy átalakítja a cégszerkezetet
és új ügyfélkört szállodákat
és éttermeket céloz meg, hogy növelje
bevételeit. A Lebensmittel Zeitung információi
szerint a cég tavaly évvégén
tesztjelleggel megkezdte a szállítást néhány
németországi áruházából. A
szaklap úgy tudja a Metro a tesztperiódusban háromezer
új ügyfelet szerzett és a házhoz szállítási
lehetőség a meglévő ügyfélkört is
nagyobb összegű vásárlásra ösztönözte.
A cég év végéig megtriplázza
szállítási kapacitásait, a lépéstől
100 milliós nagyságrendű bevételnövekedést
várnak.
Jelenleg 150 kisteherautóval
folyik a szállítás 61 német Metro
áruházból, az ügyfelek 50 ezer árucikk
közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >