Házhoz szállít a Metro Németországban
A cash&carry üzletlánc vásárlói igényeihez igazította szolgáltatásait. A cég több millió eurót költött a szállítmányozási infrastruktúra kialakítására.
A Metro tavaly októberben
jelentette be, hogy átalakítja a cégszerkezetet
és új ügyfélkört szállodákat
és éttermeket céloz meg, hogy növelje
bevételeit. A Lebensmittel Zeitung információi
szerint a cég tavaly évvégén
tesztjelleggel megkezdte a szállítást néhány
németországi áruházából. A
szaklap úgy tudja a Metro a tesztperiódusban háromezer
új ügyfelet szerzett és a házhoz szállítási
lehetőség a meglévő ügyfélkört is
nagyobb összegű vásárlásra ösztönözte.
A cég év végéig megtriplázza
szállítási kapacitásait, a lépéstől
100 milliós nagyságrendű bevételnövekedést
várnak.
Jelenleg 150 kisteherautóval
folyik a szállítás 61 német Metro
áruházból, az ügyfelek 50 ezer árucikk
közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >