Házhoz szállít a Metro Németországban
A cash&carry üzletlánc vásárlói igényeihez igazította szolgáltatásait. A cég több millió eurót költött a szállítmányozási infrastruktúra kialakítására.
A Metro tavaly októberben
jelentette be, hogy átalakítja a cégszerkezetet
és új ügyfélkört szállodákat
és éttermeket céloz meg, hogy növelje
bevételeit. A Lebensmittel Zeitung információi
szerint a cég tavaly évvégén
tesztjelleggel megkezdte a szállítást néhány
németországi áruházából. A
szaklap úgy tudja a Metro a tesztperiódusban háromezer
új ügyfelet szerzett és a házhoz szállítási
lehetőség a meglévő ügyfélkört is
nagyobb összegű vásárlásra ösztönözte.
A cég év végéig megtriplázza
szállítási kapacitásait, a lépéstől
100 milliós nagyságrendű bevételnövekedést
várnak.
Jelenleg 150 kisteherautóval
folyik a szállítás 61 német Metro
áruházból, az ügyfelek 50 ezer árucikk
közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >