Hazánkban is megjelenik az első igazi diszkont sportszerlánc
Új sportszerlánc készül a magyar piacra. A Koodza üzletek ugyanahhoz a befektetői csoporthoz tartoznak, mint a Decathlon, ám amíg az 70 sportág termékeit kínálja több ezer négyzetméteres áruházaiban, addig a Koodza ízig-vérig diszkontlánc lesz.
Franciaországban 11, Spanyolországban és Belgiumban 3-3, Portugáliában és Olaszországban 1-1 Koodzát terveznek az év végéig. A Decathlon a városszéli bevásárló központok környékén épít saját tulajdonban lévő áruházakat, a kétezer fajta terméket kínáló Koodza viszont bérli az 1000 négyzetméteres egységeket.
A kevés eladóval dolgozó Koodzát azért találták ki, hogy alacsony működési költsége révén olcsóbb lehessen versenytársainál. Ezért aztán – hogy "házon belül" ne támasszon konkurenciát -, sosem lesz Koodza Decathlon közelében. Ott viszont létesítenek, ahol nem érdemes negy áruházat létrehozni, illetve ahol jövet-menet útba esik a napi bevásárlások alkalmával – mondta el a Koodza Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Sárdi Péter.
Az első három áruház Tökölön, Érden és Hatvanban nyílik november végén. A tervek szerint jövőre 8-9, két év múlva további 5-6 Koodza nyílik országszerte a nagyobb városokban, később pedig a Baja, Salgótarján, Mohács méretű kisebbeket is megcélozza a cég – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >