Hazánkban is megjelenik az első igazi diszkont sportszerlánc
Új sportszerlánc készül a magyar piacra. A Koodza üzletek ugyanahhoz a befektetői csoporthoz tartoznak, mint a Decathlon, ám amíg az 70 sportág termékeit kínálja több ezer négyzetméteres áruházaiban, addig a Koodza ízig-vérig diszkontlánc lesz.
Franciaországban 11, Spanyolországban és Belgiumban 3-3, Portugáliában és Olaszországban 1-1 Koodzát terveznek az év végéig. A Decathlon a városszéli bevásárló központok környékén épít saját tulajdonban lévő áruházakat, a kétezer fajta terméket kínáló Koodza viszont bérli az 1000 négyzetméteres egységeket.
A kevés eladóval dolgozó Koodzát azért találták ki, hogy alacsony működési költsége révén olcsóbb lehessen versenytársainál. Ezért aztán – hogy "házon belül" ne támasszon konkurenciát -, sosem lesz Koodza Decathlon közelében. Ott viszont létesítenek, ahol nem érdemes negy áruházat létrehozni, illetve ahol jövet-menet útba esik a napi bevásárlások alkalmával – mondta el a Koodza Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Sárdi Péter.
Az első három áruház Tökölön, Érden és Hatvanban nyílik november végén. A tervek szerint jövőre 8-9, két év múlva további 5-6 Koodza nyílik országszerte a nagyobb városokban, később pedig a Baja, Salgótarján, Mohács méretű kisebbeket is megcélozza a cég – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >