Hazánk látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral
A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű promócióban a diákok hazánk egyedülálló épített és környezeti nevezetességeit ismerhetik meg.
– Családcentrikus vállalatunk örömmel csatlakozott az országos kampányhoz, hiszen szívügyünknek tekintjük a gyermekek gondos, ugyanakkor játékos nevelését. Másrészt pedig elkötelezettek vagyunk hazánk környezeti és épített kincseinek népszerűsítése és védelme mellett – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az országos akció és a hozzá kapcsolódó játékok aktivitásra is ösztönzik a kisdiákokat: ha megtetszettek nekik azok a helyszínek, ahol az előttük csavargó Kajla kutya is megfordult, arra buzdítják őket, kerekedjenek fel a családjukkal, és látogassanak el ők is oda. A kezdeményezés a Kajla-útlevélre és egy telefonos applikációra épül, amellyel a gyermekek megyénként két-két fontos turisztikai célpontot kereshetnek fel a szüleikkel.
Az applikációt és az útlevelet egészíti ki a kampány harmadik eleme, a SPAR matricagyűjtő akciója. A 2019. június 20. és augusztus 14. között tartó promóció során 200 matricát lehet összegyűjteni egy albumban. //
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >