Hazánk látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral
A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű promócióban a diákok hazánk egyedülálló épített és környezeti nevezetességeit ismerhetik meg.
– Családcentrikus vállalatunk örömmel csatlakozott az országos kampányhoz, hiszen szívügyünknek tekintjük a gyermekek gondos, ugyanakkor játékos nevelését. Másrészt pedig elkötelezettek vagyunk hazánk környezeti és épített kincseinek népszerűsítése és védelme mellett – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az országos akció és a hozzá kapcsolódó játékok aktivitásra is ösztönzik a kisdiákokat: ha megtetszettek nekik azok a helyszínek, ahol az előttük csavargó Kajla kutya is megfordult, arra buzdítják őket, kerekedjenek fel a családjukkal, és látogassanak el ők is oda. A kezdeményezés a Kajla-útlevélre és egy telefonos applikációra épül, amellyel a gyermekek megyénként két-két fontos turisztikai célpontot kereshetnek fel a szüleikkel.
Az applikációt és az útlevelet egészíti ki a kampány harmadik eleme, a SPAR matricagyűjtő akciója. A 2019. június 20. és augusztus 14. között tartó promóció során 200 matricát lehet összegyűjteni egy albumban. //
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: hatvanmillió forintos segítség a Hotel Silvanus helyreállításához
Március elején égett le a térség egyik leglátogatottabb szállodájának, a…
Tovább olvasom >Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Több mint ezer terméket kínál speciális táplálkozási igényekre a SPAR
A SPAR akcióiban rendszeresen találkozhatsz mentes és egészségtudatos termékekkel is!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >