Hazánk látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral
A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű promócióban a diákok hazánk egyedülálló épített és környezeti nevezetességeit ismerhetik meg.
– Családcentrikus vállalatunk örömmel csatlakozott az országos kampányhoz, hiszen szívügyünknek tekintjük a gyermekek gondos, ugyanakkor játékos nevelését. Másrészt pedig elkötelezettek vagyunk hazánk környezeti és épített kincseinek népszerűsítése és védelme mellett – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az országos akció és a hozzá kapcsolódó játékok aktivitásra is ösztönzik a kisdiákokat: ha megtetszettek nekik azok a helyszínek, ahol az előttük csavargó Kajla kutya is megfordult, arra buzdítják őket, kerekedjenek fel a családjukkal, és látogassanak el ők is oda. A kezdeményezés a Kajla-útlevélre és egy telefonos applikációra épül, amellyel a gyermekek megyénként két-két fontos turisztikai célpontot kereshetnek fel a szüleikkel.
Az applikációt és az útlevelet egészíti ki a kampány harmadik eleme, a SPAR matricagyűjtő akciója. A 2019. június 20. és augusztus 14. között tartó promóció során 200 matricát lehet összegyűjteni egy albumban. //
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Nincs még megoldás!
Nehéz helyzetben érzik magukat azok vendéglátósok, akik nem szeretnének lemondani…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >