Hazai termékekkel mindig nyersz
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelmi Kft. sikeres közös promóciója zárult le a napokban a fődíj kisorsolásával.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. elsődleges feladata a hazai termékek népszerűsítése, valamint a fogyasztók figyelmének felhívása a védjegyes termékek vásárlására. Ezek a termékek egyrészt ellenőrzötten garantálják az eredet és a jogszabályi megfelelőséget, másrészt tudatos választásukkal munkahelyet teremtünk. A promócióban résztvevő felek közvetlen célja, hogy a független, hazai kisboltok figyelmét a védjegyes termékekre irányítsa, közvetve pedig, hogy a kisboltok vásárlóit is megismertesse az ellenőrzött hazai termékekkel.
Ha a vásárló a 2 hónapos nyereményjáték során legalább 3 különböző gyártó védjegyes termékeiből 1-1 kartonnal vásárolt, ajándékba kapott egy „Magyar Termék arculatos” displayt, melyre a termékeket kihelyezhette saját üzletében. A promócióban résztvevők – regisztrálás után – egy sorsoláson vettek részt, melynek során egy kétfős, hétnapos tenerifei álomutazás nyertesének nevét húzták ki.
Résztvevők: Bábolna Bio, Cerbona, Detki Keksz, Sofidel Hungary, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Sole-Mizo, Univer, Urbán és Urbán.
A sorsolás szeptember 23-án megtörtént, a fődíj pedig a napokban átadásra került a szerencsés nyertes számára.
A kezdeményezést 2017-ben is folytatódhat, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft újabb közös aktivitást tervez a METRO-val, hogy együtt képviseljék a védjegyes termékek erejét.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >