Hazai termékekkel mindig nyersz
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelmi Kft. sikeres közös promóciója zárult le a napokban a fődíj kisorsolásával.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. elsődleges feladata a hazai termékek népszerűsítése, valamint a fogyasztók figyelmének felhívása a védjegyes termékek vásárlására. Ezek a termékek egyrészt ellenőrzötten garantálják az eredet és a jogszabályi megfelelőséget, másrészt tudatos választásukkal munkahelyet teremtünk. A promócióban résztvevő felek közvetlen célja, hogy a független, hazai kisboltok figyelmét a védjegyes termékekre irányítsa, közvetve pedig, hogy a kisboltok vásárlóit is megismertesse az ellenőrzött hazai termékekkel.
Ha a vásárló a 2 hónapos nyereményjáték során legalább 3 különböző gyártó védjegyes termékeiből 1-1 kartonnal vásárolt, ajándékba kapott egy „Magyar Termék arculatos” displayt, melyre a termékeket kihelyezhette saját üzletében. A promócióban résztvevők – regisztrálás után – egy sorsoláson vettek részt, melynek során egy kétfős, hétnapos tenerifei álomutazás nyertesének nevét húzták ki.
Résztvevők: Bábolna Bio, Cerbona, Detki Keksz, Sofidel Hungary, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Sole-Mizo, Univer, Urbán és Urbán.
A sorsolás szeptember 23-án megtörtént, a fődíj pedig a napokban átadásra került a szerencsés nyertes számára.
A kezdeményezést 2017-ben is folytatódhat, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft újabb közös aktivitást tervez a METRO-val, hogy együtt képviseljék a védjegyes termékek erejét.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >