Hazai termékekkel mindig nyersz
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelmi Kft. sikeres közös promóciója zárult le a napokban a fődíj kisorsolásával.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. elsődleges feladata a hazai termékek népszerűsítése, valamint a fogyasztók figyelmének felhívása a védjegyes termékek vásárlására. Ezek a termékek egyrészt ellenőrzötten garantálják az eredet és a jogszabályi megfelelőséget, másrészt tudatos választásukkal munkahelyet teremtünk. A promócióban résztvevő felek közvetlen célja, hogy a független, hazai kisboltok figyelmét a védjegyes termékekre irányítsa, közvetve pedig, hogy a kisboltok vásárlóit is megismertesse az ellenőrzött hazai termékekkel.
Ha a vásárló a 2 hónapos nyereményjáték során legalább 3 különböző gyártó védjegyes termékeiből 1-1 kartonnal vásárolt, ajándékba kapott egy „Magyar Termék arculatos” displayt, melyre a termékeket kihelyezhette saját üzletében. A promócióban résztvevők – regisztrálás után – egy sorsoláson vettek részt, melynek során egy kétfős, hétnapos tenerifei álomutazás nyertesének nevét húzták ki.
Résztvevők: Bábolna Bio, Cerbona, Detki Keksz, Sofidel Hungary, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Sole-Mizo, Univer, Urbán és Urbán.
A sorsolás szeptember 23-án megtörtént, a fődíj pedig a napokban átadásra került a szerencsés nyertes számára.
A kezdeményezést 2017-ben is folytatódhat, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft újabb közös aktivitást tervez a METRO-val, hogy együtt képviseljék a védjegyes termékek erejét.
Kapcsolódó cikkeink
Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Innováció, fenntarthatóság és magyar identitás a logisztikai piacon
A FOXPOST 2014-ben indult útjára magyar start-up vállalkozásként azzal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >