Hazai termékekkel mindig nyersz
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelmi Kft. sikeres közös promóciója zárult le a napokban a fődíj kisorsolásával.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. elsődleges feladata a hazai termékek népszerűsítése, valamint a fogyasztók figyelmének felhívása a védjegyes termékek vásárlására. Ezek a termékek egyrészt ellenőrzötten garantálják az eredet és a jogszabályi megfelelőséget, másrészt tudatos választásukkal munkahelyet teremtünk. A promócióban résztvevő felek közvetlen célja, hogy a független, hazai kisboltok figyelmét a védjegyes termékekre irányítsa, közvetve pedig, hogy a kisboltok vásárlóit is megismertesse az ellenőrzött hazai termékekkel.
Ha a vásárló a 2 hónapos nyereményjáték során legalább 3 különböző gyártó védjegyes termékeiből 1-1 kartonnal vásárolt, ajándékba kapott egy „Magyar Termék arculatos” displayt, melyre a termékeket kihelyezhette saját üzletében. A promócióban résztvevők – regisztrálás után – egy sorsoláson vettek részt, melynek során egy kétfős, hétnapos tenerifei álomutazás nyertesének nevét húzták ki.
Résztvevők: Bábolna Bio, Cerbona, Detki Keksz, Sofidel Hungary, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Sole-Mizo, Univer, Urbán és Urbán.
A sorsolás szeptember 23-án megtörtént, a fődíj pedig a napokban átadásra került a szerencsés nyertes számára.
A kezdeményezést 2017-ben is folytatódhat, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft újabb közös aktivitást tervez a METRO-val, hogy együtt képviseljék a védjegyes termékek erejét.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >