Hazai termékekkel mindig nyersz
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelmi Kft. sikeres közös promóciója zárult le a napokban a fődíj kisorsolásával.
A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. elsődleges feladata a hazai termékek népszerűsítése, valamint a fogyasztók figyelmének felhívása a védjegyes termékek vásárlására. Ezek a termékek egyrészt ellenőrzötten garantálják az eredet és a jogszabályi megfelelőséget, másrészt tudatos választásukkal munkahelyet teremtünk. A promócióban résztvevő felek közvetlen célja, hogy a független, hazai kisboltok figyelmét a védjegyes termékekre irányítsa, közvetve pedig, hogy a kisboltok vásárlóit is megismertesse az ellenőrzött hazai termékekkel.
Ha a vásárló a 2 hónapos nyereményjáték során legalább 3 különböző gyártó védjegyes termékeiből 1-1 kartonnal vásárolt, ajándékba kapott egy „Magyar Termék arculatos” displayt, melyre a termékeket kihelyezhette saját üzletében. A promócióban résztvevők – regisztrálás után – egy sorsoláson vettek részt, melynek során egy kétfős, hétnapos tenerifei álomutazás nyertesének nevét húzták ki.
Résztvevők: Bábolna Bio, Cerbona, Detki Keksz, Sofidel Hungary, Gyulahús, Mary-Ker Pasta, Sole-Mizo, Univer, Urbán és Urbán.
A sorsolás szeptember 23-án megtörtént, a fődíj pedig a napokban átadásra került a szerencsés nyertes számára.
A kezdeményezést 2017-ben is folytatódhat, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft újabb közös aktivitást tervez a METRO-val, hogy együtt képviseljék a védjegyes termékek erejét.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >