Hazai sertéshúsra vált a Kaufland
A Kaufland tervei szerint teljes sertéshúskínálatát hazai gazdaságokból származó, német húsra cseréli. Jelenleg K-Werstschätze néven futó saját márkája alatt árusított friss sertéshús 80 százaléka, és a húskészítmények 100 százaléka hazai eredetű. A vállalat ezzel is demonstrálja a fenntartható német mezőgazdaságot, ezen belül beszállítóikkal és alvállalkozóikkal kötött hosszú távú megállapodások támogatását.
A Kaufland K-Wertschätze minőségi húsprogramja biztonságos értékesítést és minőségi növekedést jelent a gazdálkodóknak hosszú távon. A legalább szabadtartású technológiai követelményeknek megfelelő beszállító gazdálkodók minimum 1,40 eurót kapnak a hús kilogrammjáért, ezen túlmenően állatjóléti felár és bónusz jár a GMO-mentes takarmányozásért.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány – videóval
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >