Hazai sertéshúsra vált a Kaufland
A Kaufland tervei szerint teljes sertéshúskínálatát hazai gazdaságokból származó, német húsra cseréli. Jelenleg K-Werstschätze néven futó saját márkája alatt árusított friss sertéshús 80 százaléka, és a húskészítmények 100 százaléka hazai eredetű. A vállalat ezzel is demonstrálja a fenntartható német mezőgazdaságot, ezen belül beszállítóikkal és alvállalkozóikkal kötött hosszú távú megállapodások támogatását.
A Kaufland K-Wertschätze minőségi húsprogramja biztonságos értékesítést és minőségi növekedést jelent a gazdálkodóknak hosszú távon. A legalább szabadtartású technológiai követelményeknek megfelelő beszállító gazdálkodók minimum 1,40 eurót kapnak a hús kilogrammjáért, ezen túlmenően állatjóléti felár és bónusz jár a GMO-mentes takarmányozásért.
Kapcsolódó cikkeink
Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Nagymértékű visszaesés az élő sertés külkereskedelmében
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 26,9 százalékkal 8,5 ezer…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >