Hazai sertéshúsra vált a Kaufland
A Kaufland tervei szerint teljes sertéshúskínálatát hazai gazdaságokból származó, német húsra cseréli. Jelenleg K-Werstschätze néven futó saját márkája alatt árusított friss sertéshús 80 százaléka, és a húskészítmények 100 százaléka hazai eredetű. A vállalat ezzel is demonstrálja a fenntartható német mezőgazdaságot, ezen belül beszállítóikkal és alvállalkozóikkal kötött hosszú távú megállapodások támogatását.
A Kaufland K-Wertschätze minőségi húsprogramja biztonságos értékesítést és minőségi növekedést jelent a gazdálkodóknak hosszú távon. A legalább szabadtartású technológiai követelményeknek megfelelő beszállító gazdálkodók minimum 1,40 eurót kapnak a hús kilogrammjáért, ezen túlmenően állatjóléti felár és bónusz jár a GMO-mentes takarmányozásért.
Kapcsolódó cikkeink
A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl–Kaufland alapítója lett ismét Németország leggazdagabbja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eurostat: meghaladta a hárommilliárdot az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >