Hazai sertéshúsra vált a Kaufland
A Kaufland tervei szerint teljes sertéshúskínálatát hazai gazdaságokból származó, német húsra cseréli. Jelenleg K-Werstschätze néven futó saját márkája alatt árusított friss sertéshús 80 százaléka, és a húskészítmények 100 százaléka hazai eredetű. A vállalat ezzel is demonstrálja a fenntartható német mezőgazdaságot, ezen belül beszállítóikkal és alvállalkozóikkal kötött hosszú távú megállapodások támogatását.
A Kaufland K-Wertschätze minőségi húsprogramja biztonságos értékesítést és minőségi növekedést jelent a gazdálkodóknak hosszú távon. A legalább szabadtartású technológiai követelményeknek megfelelő beszállító gazdálkodók minimum 1,40 eurót kapnak a hús kilogrammjáért, ezen túlmenően állatjóléti felár és bónusz jár a GMO-mentes takarmányozásért.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >