Hazai mezőgazdasági termékekre fókuszál a SPAR Austria új kereskedelmi márkája
A SPAR Austria új saját márka bevezetését jelentette be, melynek célja a hazai mezőgazdaság népszerűsítése.
A csomagoláson hazai termelőket bemutató termékcsaládba elsőként – a SPAR méhekkel kapcsolatos hitvallásával összhangban – méz kerül, melyet a kereskedelmi lánc öt osztrák méhészetből szerez be. A méhészek szorosan együttműködnek a SPAR-ral az újfajta mézkínálat bevezetésén, mely 100%-ban regionális – Burgenlandból, a Weinviertelből és Dél-Stájerországból származó – termékekből áll.
A cég tervei között szerepel további osztrák gazdák és termelők bemutatása.
Kapcsolódó cikkeink
Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno…
Tovább olvasom >Huszonöt éves a Billa saját márkája, a Clever
Az osztrák Billa saját márkája, a Clever új termékekkel és…
Tovább olvasom >Klímabarát szupermarketet nyitott a SPAR Austria Bécsben
A SPAR Austria bécsi szupermarketében keletkező többlethőt energiává alakítják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fontos határidő SZÉP-kártya ügyben
A SZÉP-kártya felhasználói figyelmét újabb változásokra és fontos határidőkre hívja…
Tovább olvasom >Lesz vajon Magyarországon is drónos ételszállítás?
Mérföldkőhöz érkezett a Foodora, amely elsőként kezdi meg drónokkal történő…
Tovább olvasom >Öngól a sok önkiszolgáló kassza?
Az önkiszolgáló pénztárgépek elterjedése egyre nagyobb mértékben jár együtt a…
Tovább olvasom >