Hazai mezőgazdasági termékekre fókuszál a SPAR Austria új kereskedelmi márkája
A SPAR Austria új saját márka bevezetését jelentette be, melynek célja a hazai mezőgazdaság népszerűsítése.
A csomagoláson hazai termelőket bemutató termékcsaládba elsőként – a SPAR méhekkel kapcsolatos hitvallásával összhangban – méz kerül, melyet a kereskedelmi lánc öt osztrák méhészetből szerez be. A méhészek szorosan együttműködnek a SPAR-ral az újfajta mézkínálat bevezetésén, mely 100%-ban regionális – Burgenlandból, a Weinviertelből és Dél-Stájerországból származó – termékekből áll.
A cég tervei között szerepel további osztrák gazdák és termelők bemutatása.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >