Hazai mezőgazdasági termékekre fókuszál a SPAR Austria új kereskedelmi márkája
A SPAR Austria új saját márka bevezetését jelentette be, melynek célja a hazai mezőgazdaság népszerűsítése.
A csomagoláson hazai termelőket bemutató termékcsaládba elsőként – a SPAR méhekkel kapcsolatos hitvallásával összhangban – méz kerül, melyet a kereskedelmi lánc öt osztrák méhészetből szerez be. A méhészek szorosan együttműködnek a SPAR-ral az újfajta mézkínálat bevezetésén, mely 100%-ban regionális – Burgenlandból, a Weinviertelből és Dél-Stájerországból származó – termékekből áll.
A cég tervei között szerepel további osztrák gazdák és termelők bemutatása.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >