Hazai márkáink június 20-ig pályázhatnak a Magyar Brandsre
A szervezők június 20-ig meghosszabbították a MagyarBrands-pályázatok leadási határidejét. Így még másfél hetük van a pályázati anyag összeállítására azoknak a hazai fogyasztói és üzleti márkáknak, amelyek idén szeretnének bekerülni a legkiválóbbak közé.
A 2010-ben létrehozott MagyarBrands-védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A MagyarBrands-díj odaítélése – a hasonló kezdeményezésektől eltérően – alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amit reprezentatív fogyasztói kutatás (ismertség) és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák.
A program keretében a múlt héten rendezték meg a turizmusmarketing és a hazai gasztronómia vonzerejének aktuális kérdéseivel foglalkozó konferenciát a Millenáris Parkban. A „Mit esznek rajtunk?” című rendezvényen többek között a tavalyi évben a MagyarBrands elismerésben részesült márkák (Pick, Gyulai, Törley, Tokaji) vezetői vitatták meg a hazai cégek brandépítésében rejlő lehetőségeket.
A kiemelkedő hazai márkákat elismerő díj aspiránsai a kitöltött űrlapokat e-mailben a magyarbrands@magyarbrands.hu címre, postán a United Publishers Hungary Kft., 1061 Budapest, Király u. 16. címre küldhetik – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >