Hazai márkáink június 20-ig pályázhatnak a Magyar Brandsre
A szervezők június 20-ig meghosszabbították a MagyarBrands-pályázatok leadási határidejét. Így még másfél hetük van a pályázati anyag összeállítására azoknak a hazai fogyasztói és üzleti márkáknak, amelyek idén szeretnének bekerülni a legkiválóbbak közé.
A 2010-ben létrehozott MagyarBrands-védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A MagyarBrands-díj odaítélése – a hasonló kezdeményezésektől eltérően – alapvetően számszerűsíthető kritériumok (tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon) alapján történik, amit reprezentatív fogyasztói kutatás (ismertség) és szakmai elbírálás (reputáció, identitás) egészít ki. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák.
A program keretében a múlt héten rendezték meg a turizmusmarketing és a hazai gasztronómia vonzerejének aktuális kérdéseivel foglalkozó konferenciát a Millenáris Parkban. A „Mit esznek rajtunk?” című rendezvényen többek között a tavalyi évben a MagyarBrands elismerésben részesült márkák (Pick, Gyulai, Törley, Tokaji) vezetői vitatták meg a hazai cégek brandépítésében rejlő lehetőségeket.
A kiemelkedő hazai márkákat elismerő díj aspiránsai a kitöltött űrlapokat e-mailben a magyarbrands@magyarbrands.hu címre, postán a United Publishers Hungary Kft., 1061 Budapest, Király u. 16. címre küldhetik – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >