Magazin: Hazai ízek és fejlesztések a vásárlási élmény fokozásáért a PENNY Marketnél
Magyarország egyik legkedveltebb áruházlánca a PENNY Market már 25 éve aktív a hazai piacon. Mostanra 226 üzlettel várja országszerte a vásárlóit. Az üzletek mellett három logisztikai központban biztosít munkát közel 4700 munkatársának. Valamennyi üzletét az ISO 500001 szabványnak megfelelően működteti, fokozott figyelmet fordítva a fenntarthatóságra, energiahatékonyságra és környezettudatosságra.
Az áruházak modernizálása elindult már 2019-ben. Az átalakítások eredményeként a vásárlók könnyebben, gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket. Mindezek mellett a választékban nagyobb szerepet kapnak a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozást biztosító élelmiszerek is.
A jövőben is a választék kialakítása során nagy hangsúlyt fektetnek a magyar gyártókkal, beszállítókkal való együttműködésre és a magyar termékek fogyasztásának népszerűsítésére. Ennek keretében ismeretterjesztő sorozatot is indítottak, ahol népszerű hazai bloggerek segítségével ismertetik meg a magyar termékek útját a gyártótól a polcokig.
A munkatársak képzésére is kiemelt figyelmet fordítanak. Továbbra is cél a családbarát légkör megteremtése és a lojális csapat megőrzése.
A Penny Market a jövőben is elkötelezett marad a környezete iránt, ahol működik, így hosszú évek óta társadalmilag felelős vállalatként támogat olyan kezdeményezéseket, ahol segítséget tud nyújtani az arra rászoruló emberek számára.
A PENNY Market cégkultúrájában mindig is erősen jelen volt az empátia és szolidaritás. A koronavírus-járvány még inkább rávilágított azoknak, a járványhelyzetben is a lehető legmagasabb színvonalon teljesítő egészségügyi dolgozóknak a felelősségére és kitartására, akiknek kulcsszerepe van az életmentésben. Így született meg az együttműködés az Országos Mentőszolgálat Alapítvánnyal, és a PENNY Market az OMSZA aranyfokozatú támogatója lett.
A cég elkötelezettsége töretlen és szerteágazó a társadalmi felelősségvállalás területén, beleértve többek között a Magyar Élelmiszerbankot, az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt vagy a Magyar Vöröskereszttel való együttműködést is. //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >