Magazin: Hazai ízek és fejlesztések a vásárlási élmény fokozásáért a PENNY Marketnél
Magyarország egyik legkedveltebb áruházlánca a PENNY Market már 25 éve aktív a hazai piacon. Mostanra 226 üzlettel várja országszerte a vásárlóit. Az üzletek mellett három logisztikai központban biztosít munkát közel 4700 munkatársának. Valamennyi üzletét az ISO 500001 szabványnak megfelelően működteti, fokozott figyelmet fordítva a fenntarthatóságra, energiahatékonyságra és környezettudatosságra.
Az áruházak modernizálása elindult már 2019-ben. Az átalakítások eredményeként a vásárlók könnyebben, gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket. Mindezek mellett a választékban nagyobb szerepet kapnak a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozást biztosító élelmiszerek is.
A jövőben is a választék kialakítása során nagy hangsúlyt fektetnek a magyar gyártókkal, beszállítókkal való együttműködésre és a magyar termékek fogyasztásának népszerűsítésére. Ennek keretében ismeretterjesztő sorozatot is indítottak, ahol népszerű hazai bloggerek segítségével ismertetik meg a magyar termékek útját a gyártótól a polcokig.
A munkatársak képzésére is kiemelt figyelmet fordítanak. Továbbra is cél a családbarát légkör megteremtése és a lojális csapat megőrzése.
A Penny Market a jövőben is elkötelezett marad a környezete iránt, ahol működik, így hosszú évek óta társadalmilag felelős vállalatként támogat olyan kezdeményezéseket, ahol segítséget tud nyújtani az arra rászoruló emberek számára.
A PENNY Market cégkultúrájában mindig is erősen jelen volt az empátia és szolidaritás. A koronavírus-járvány még inkább rávilágított azoknak, a járványhelyzetben is a lehető legmagasabb színvonalon teljesítő egészségügyi dolgozóknak a felelősségére és kitartására, akiknek kulcsszerepe van az életmentésben. Így született meg az együttműködés az Országos Mentőszolgálat Alapítvánnyal, és a PENNY Market az OMSZA aranyfokozatú támogatója lett.
A cég elkötelezettsége töretlen és szerteágazó a társadalmi felelősségvállalás területén, beleértve többek között a Magyar Élelmiszerbankot, az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt vagy a Magyar Vöröskereszttel való együttműködést is. //
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >