Magazin: Hazai ízek és fejlesztések a vásárlási élmény fokozásáért a PENNY Marketnél
Magyarország egyik legkedveltebb áruházlánca a PENNY Market már 25 éve aktív a hazai piacon. Mostanra 226 üzlettel várja országszerte a vásárlóit. Az üzletek mellett három logisztikai központban biztosít munkát közel 4700 munkatársának. Valamennyi üzletét az ISO 500001 szabványnak megfelelően működteti, fokozott figyelmet fordítva a fenntarthatóságra, energiahatékonyságra és környezettudatosságra.
Az áruházak modernizálása elindult már 2019-ben. Az átalakítások eredményeként a vásárlók könnyebben, gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket. Mindezek mellett a választékban nagyobb szerepet kapnak a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozást biztosító élelmiszerek is.
A jövőben is a választék kialakítása során nagy hangsúlyt fektetnek a magyar gyártókkal, beszállítókkal való együttműködésre és a magyar termékek fogyasztásának népszerűsítésére. Ennek keretében ismeretterjesztő sorozatot is indítottak, ahol népszerű hazai bloggerek segítségével ismertetik meg a magyar termékek útját a gyártótól a polcokig.
A munkatársak képzésére is kiemelt figyelmet fordítanak. Továbbra is cél a családbarát légkör megteremtése és a lojális csapat megőrzése.
A Penny Market a jövőben is elkötelezett marad a környezete iránt, ahol működik, így hosszú évek óta társadalmilag felelős vállalatként támogat olyan kezdeményezéseket, ahol segítséget tud nyújtani az arra rászoruló emberek számára.
A PENNY Market cégkultúrájában mindig is erősen jelen volt az empátia és szolidaritás. A koronavírus-járvány még inkább rávilágított azoknak, a járványhelyzetben is a lehető legmagasabb színvonalon teljesítő egészségügyi dolgozóknak a felelősségére és kitartására, akiknek kulcsszerepe van az életmentésben. Így született meg az együttműködés az Országos Mentőszolgálat Alapítvánnyal, és a PENNY Market az OMSZA aranyfokozatú támogatója lett.
A cég elkötelezettsége töretlen és szerteágazó a társadalmi felelősségvállalás területén, beleértve többek között a Magyar Élelmiszerbankot, az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt vagy a Magyar Vöröskereszttel való együttműködést is. //
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Rovarok az étrendünkben: a fenntarthatóság új dimenziója
A rovarok, mint élelmiszer, világszerte egyre nagyobb figyelmet kapnak. Sütve,…
Tovább olvasom >Az Alfa Group gyorsítaná az ingatlanok zöld átállását Magyarországon
Jelentősen fel kell gyorsítani a hazai ingatlanpiac ESG követelményeknek való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >