Hazai beszállítók biztosítják a Penny mintegy 2500 árucikkének kétharmadát
A Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján idén a Penny érdemelte ki a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára a lehető legjobb ár-érték arányú kínálatot biztosítsa, kiemelt hangsúlyt fektetve a Magyar Termék védjegyes árucikkekre, valamint a hazai beszállítókkal fenntartott kapcsolatai ápolására és folyamatos bővítésére.
A Penny Market Kft. több mint 25 éve működik Magyarországon, és jelenleg közel 5000 munkatársat foglalkoztatva országszerte 228 üzletet, valamint 3 logisztikai központot (Alsónémedi, Veszprém, Karcag) üzemeltet. A vállalat 2020 végén kezdte meg nagyszabású rebranding folyamatát, amelynek része volt az üzletek korszerűsítése és átalakítása mellett a termékkínálat frissítése, valamint a hazai termékek arányának bővítése. Utóbbi érdekében a kiskereskedelmi lánc magyarországi üzleteiben elérhető mintegy 2500 kiváló árucikk kétharmadát ma már hazai beszállítók biztosítják.
A Penny a fentieknek is köszönhetően nemrégiben kiérdemelte a Trade magazin és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös elismerését, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
– Különösen azért tölt el minket büszkeséggel ez a rangos szakmai elismerés, mert a magyar termékek népszerűsítéséért tett erőfeszítéseinket a Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján díjazták. A továbbiakban is folytatjuk a munkát a magyar beszállítókkal, hogy a jövőben még tovább növeljük a megbízható hazai termékek arányát üzleteink kínálatában, kiszolgálva ezzel vásárlóink igényeit, illetve elősegítve a magyar gazdaság fejlődését – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. lapszámában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >