Hazai beszállítók biztosítják a Penny mintegy 2500 árucikkének kétharmadát
A Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján idén a Penny érdemelte ki a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára a lehető legjobb ár-érték arányú kínálatot biztosítsa, kiemelt hangsúlyt fektetve a Magyar Termék védjegyes árucikkekre, valamint a hazai beszállítókkal fenntartott kapcsolatai ápolására és folyamatos bővítésére.

Dr. Nagy Istvántól Vincze Géza beszerzési igazgató vette át a díjat
A Penny Market Kft. több mint 25 éve működik Magyarországon, és jelenleg közel 5000 munkatársat foglalkoztatva országszerte 228 üzletet, valamint 3 logisztikai központot (Alsónémedi, Veszprém, Karcag) üzemeltet. A vállalat 2020 végén kezdte meg nagyszabású rebranding folyamatát, amelynek része volt az üzletek korszerűsítése és átalakítása mellett a termékkínálat frissítése, valamint a hazai termékek arányának bővítése. Utóbbi érdekében a kiskereskedelmi lánc magyarországi üzleteiben elérhető mintegy 2500 kiváló árucikk kétharmadát ma már hazai beszállítók biztosítják.
A Penny a fentieknek is köszönhetően nemrégiben kiérdemelte a Trade magazin és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös elismerését, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.

Kazatsay Eszter
kommunikációs vezető
PENNY
– Különösen azért tölt el minket büszkeséggel ez a rangos szakmai elismerés, mert a magyar termékek népszerűsítéséért tett erőfeszítéseinket a Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján díjazták. A továbbiakban is folytatjuk a munkát a magyar beszállítókkal, hogy a jövőben még tovább növeljük a megbízható hazai termékek arányát üzleteink kínálatában, kiszolgálva ezzel vásárlóink igényeit, illetve elősegítve a magyar gazdaság fejlődését – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. lapszámában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >