Hazai beszállítók biztosítják a Penny mintegy 2500 árucikkének kétharmadát
A Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján idén a Penny érdemelte ki a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára a lehető legjobb ár-érték arányú kínálatot biztosítsa, kiemelt hangsúlyt fektetve a Magyar Termék védjegyes árucikkekre, valamint a hazai beszállítókkal fenntartott kapcsolatai ápolására és folyamatos bővítésére.
A Penny Market Kft. több mint 25 éve működik Magyarországon, és jelenleg közel 5000 munkatársat foglalkoztatva országszerte 228 üzletet, valamint 3 logisztikai központot (Alsónémedi, Veszprém, Karcag) üzemeltet. A vállalat 2020 végén kezdte meg nagyszabású rebranding folyamatát, amelynek része volt az üzletek korszerűsítése és átalakítása mellett a termékkínálat frissítése, valamint a hazai termékek arányának bővítése. Utóbbi érdekében a kiskereskedelmi lánc magyarországi üzleteiben elérhető mintegy 2500 kiváló árucikk kétharmadát ma már hazai beszállítók biztosítják.
A Penny a fentieknek is köszönhetően nemrégiben kiérdemelte a Trade magazin és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös elismerését, a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
– Különösen azért tölt el minket büszkeséggel ez a rangos szakmai elismerés, mert a magyar termékek népszerűsítéséért tett erőfeszítéseinket a Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján díjazták. A továbbiakban is folytatjuk a munkát a magyar beszállítókkal, hogy a jövőben még tovább növeljük a megbízható hazai termékek arányát üzleteink kínálatában, kiszolgálva ezzel vásárlóink igényeit, illetve elősegítve a magyar gazdaság fejlődését – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. lapszámában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >