Hátrányos helyzetű gyermekeket támogat a Henkel
Hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatására, illetve tehetséggondozásra adott a 2010-11-es tanévre 800 ezer forintos támogatást a Henkel a körösladányi Tüköry Lajos Általános Iskola, AMI és EPSZ intézményének.
A városban gyárat működtető Henkel célja ezzel az volt, hogy a pénz ne legyen akadály, ha egy gyermek fejlesztésre szorul, vagy tehetsége kibontakoztatásához kell segítség.
Az összeget az iskola tanulmányi és sportversenyek nevezési díjára, utazási költségekre, valamint eszközvásárlásra fordította. A támogatott gyerekek közül négyen kiemelkedő teljesítményük miatt külön dicséretet is kaptak a hagyományos körösladányi Henkel majálison. Ujhelyiné Mojzsis Anna gyárigazgató a kisváros lakosai előtt adta át a jutalomkönyveket a 4.osztályos Papp Dórának, aki kyokusin karatéban elért sport teljesítményéért; a 8. osztályos Tóth Viviennek dicséretes népzenei – citera, ének – előrehaladásáért; a hetedikes Beinschródt Tibornak nagyszerű
matematika és magyar tantárgybeli előrehaladásáért valamint társastáncos teljesítményéért, és Kardos Zsoltnak, aki a 8. osztályban kitűnt tudományos kutató munkáival és szép makettjeivel.
A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2010-ben közel 48 ezer munkatársával 15,092 milliárd euró árbevételt és 1,862 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex és a vállalat a Fortune Global 500-as listáján is szerepel.
A Henkel Magyarország Kft. 2010-ben 82,9 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el és állományi létszáma az éves átlagot tekintve 548 fő volt. Legismertebb márkái például a Biopon, Ceresit, Loctite, Persil, Schwarzkopf, Thomsit, Tomi – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >