Hatodik születésnapját ünnepli idén az ALDI Utazás
Hat évvel ezelőtt indult útjára az ALDI Utazás Magyarországon, amely a legjobb ár-érték arány mellett kínál egyéni és csoportos utazásokat a világ minden pontjára, és az olcsóbb utakat keresők mellett az egyedi lehetőségek iránt érdeklődők is megtalálják az igényeiknek megfelelő ajánlatokat. A születésnappal egyidejűleg elindult az ALDI Utazás hivatalos Facebook- és Instagram-oldala is, amelyhez egy 6 héten át tartó nyereményjáték társul.
Biztonságos utazás a világ bármely pontjára
Az ALDI Utazás mögött álló Eurotours a piacon egyedülálló módon tud több ezer szállást kínálni az utazóknak, megfelelve a változatos igényeknek. A desztinációk köre rendkívül széles: a közkedvelt belföldi úticélok mellett egyénileg, autóval, repülővel vagy hajóval nemcsak Európa egésze – így a magyar lakosság körében továbbra is népszerű Horvátország, Ausztria és Olaszország -, hanem a világ más kontinensei is felfedezhetőek egyénileg, párban, családdal vagy akár ismerősökkel.
„Az ALDI Utazás bőven túlmutat a klasszikus utazásszervezői, illetve -közvetítői szerepén, hiszen az Eurotours a vállalatcsoport más országaival közösen köt szerződéseket az egyes szállásokra, így nem csupán a számszerűsíthető árelőny garantálható, de a szolgáltatás egységesen kiemelkedő minősége is. Az utazók számára magyar nyelvű ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, a foglalások pedig telefonon és online is intézhetőek. Mindezek elégedettségnövelő tényezők a szolgáltatásaink nyújtása során, hiszen lényegében ugyanazon árért többet adunk”
– mondta Andreas Hamorszky, az Eurotours ALDI Utazásért felelős osztályvezetője.
A 2021-ben, a pandémia időszaka alatt bevezetett pénzvisszafizetési garancia – mely 2022-től már autós, repülős és hajós utazás mellé is opcionálisan választható 2000 forinttól – lehetővé teszi, hogy az üdülni vágyók gondtalanul foglalhassák le nyaralásukat, és lemondás esetén az ALDI Utazás 100%-ban visszatéríti a befizetett összeget. A szolgáltatást – annak bevezetése óta – a legtöbb nyaraló előszeretettel választja utazásai mellé: az idén eddig rögzített foglalások szintén több mint 90%-a tartalmazza ezt az opciót.
Saját közösségimédia-csatorna és nagyszabású nyereményjáték
A legújabb ajánlatokról ez idáig az ALDI Utazás weboldalán és hírlevelén keresztül, valamint az ALDI Magyarország saját közösségimédia-felületein tájékozódhattak az utazni vágyók. A születésnap alkalmából az utazásszervező és -közvetítő szintet lépett az utak és szállások népszerűsítése terén: szeptember 14-én az ALDI Utazás önálló Facebook- és Instagram-oldalt indított, ahol az ajánlatok mellett különböző tippek, trükkök és tanácsok támogatják a foglalás előtt állókat. A gondtalan utazás koncepciója ezáltal új, kiterjesztett értelmet nyer, hiszen a rendszeresen megjelenő tartalmak serkentik az utazási kedvet, segítik az előzetes tájékozódást és az ideális úticél kiválasztását, továbbá előmozdítják az utazási tudatosságot.
Az ALDI Utazás – a közösségimédia-oldalakon való indulásának apropóján – egy 6 héten át tartó nyereményjátékkal is ünnepel, amelyen többéjszakás, páros utazásokat sorsol ki hétről hétre, belföldi és külföldi úticélokra egyaránt – köztük egy felejthetetlen hajóutat is.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Reptéri kitelepüléssel várja az érdeklődőket a Nemzetgazdasági Minisztérium
A légi utasok jogainak védelme, fogyasztói tudatosságuk erősítése érdekében a…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >