Határon átnyúló gazdaságfejlesztési pályázatot hirdet a CED
A Gazdaságvédelmi Akcióterv keretében 25 milliárd forintos keretösszeggel, határon átnyúló fejlesztési pályázatot hirdet a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. – közölte a szervezet hétfőn az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a CED20C elnevezésű pályázat kiemelt célja a munkahelyteremtés és a munkahelyek megőrzése a magyar vállalkozások határon átnyúló beruházásainak támogatásán keresztül.
Hangsúlyozzák, a CED a pályázati lehetőség révén a magyar vállalkozások és a magyar gazdaság versenyképességének fenntartásához és további fejlődéséhez kíván hozzájárulni.
A programmal elsősorban azon Magyarországgal szomszédos országokban gazdasági tevékenységgel vagy kapcsolatokkal rendelkező magyar vállalkozások számára teremtenek lehetőséget az eredményeik fenntartására és bővítésére, amelyek a koronavírus-járvány következtében nehéz helyzetbe kerültek.
A szinte valamennyi ágazatot felölelő pályázati felhívás keretében elsősorban infrastruktúrafejlesztésre, eszközbeszerzésre, ingatlanvásárlásra és építésre igényelhető beruházási támogatás.
A beérkezett pályázatokat 2020. december 31-ig bírálják el. A támogatás maximális értéke 276 688 000 forint, az intenzitásának maximuma pedig a projekt összes elszámolható költségének 60 százaléka – ismertetik.
A pályázati feltételek és egyéb információk a www.ced.hu/ced20c oldalon érhetők el.
(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Megjelent a „Vidéki kis- és közepes vendéglátóipari vállalkozások versenyképességének növelése”…
Tovább olvasom >Tizenkét magyar vállalkozás részvételével indul az AGRA mezőgazdasági vásár
Tizenkét magyar cégnek biztosít részvételi lehetőséget a CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Palkovics: a Gazdaságvédelmi Akcióterv forrásainak közel fele már célba ért
A koronavírus okozta gazdasági válságra reagálva hirdetett gazdaságvédelmi akciótervet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >