Hatalmas sikerrel zárult a Perwoll fenntartható divat napja
A vintage kincsektől, a legvadabb összeállításokig, a Fenntartható Divat napján a résztvevők számos fantasztikus kollekciót csodálhattak meg a kígyózó sorokban vonuló modelleken. Ez alkalommal azonban a tervezőknek is kijutott a rivaldafényből.
A Fenntartható Divat napján nem volt hiány a színes outfitekből, nem csak a kifutón, de a nézőtér soraiban sem. A rendezvény tematikájának köszönhetően a látogatók nagy része is vintage, second hand, vagy egyedi tervezésű ruhákban jelent meg a helyszínen, ezzel is támogatva a fenntartható divatot. A kifutón pedig elsőként a legismertebb budapesti vintage ruhaboltok – a Szputnyik, a Lovechild, a TypoVintage és a ReClaim -, egy Perwoll inspirálta színpompás fashion show-al nyitották meg a rendezvényt, amin ráadásul több influencer, köztük Cynthia Dictator, Bolla Viki és B. Nagy Réka is felvonult a modellek közt. Majd Cakó Kinga (CAKO), Bódis Boglárka (Elysian), Kerényi Virág, Majoros Zita (PRINTA) munkái bizonyították be, hogy a fenntarthatóság is lehet trendi. Nem utolsó sorban pedig a rendezvényen debütált Kiss Tibi Amore márkájának első kollekciója is, amelynek nem csak az előállítását, de a megjelenését is a természetesség jellemezte.
A kivételes divatbemutatókat kerekasztal beszélgetések kötötték össze, amelyeken Csalár Bence vezetésével több szakmabeli, köztük a felvonuló kollekciók tervezői is arról meséltek, hogyan is lehet a divatszakma fenntartható, és mit tehetnek ők gyártóként, illetve mi magunk fogyasztóként azért, hogy csökkentsük a divatipar ökológiai lábnyomát.
Mindeközben a rendezvény résztvevői olyan magyar designerek munkáit is megcsodálhatták a szünetekben, mint Vágó Réka, Reményi Éva, Vengru, Tipton, Kerényi Virág x Batz és a Mitter Sisters, akik accessories kollekciójából hozták el pop-up kiállításukat. Valamint Csalár Bence könyveivel is megismerkedhettek.
„Hatalmas örömünkre szolgált látni, hogy a Fenntartható Divat napja ekkora tömeget vonzott a Magyar Nemzeti Múzeumba, és hogy ennyi ember érdeklődik a fenntartható divat iránt. Már a regisztrációs helyek is olyan sebességgel fogytak az eseményre, hogy biztosak voltunk benne, hogy az idei rendezvény felülmúlja a tavalyit, és ez így is lett.”
– mesélte Szirmák-Szabó Viktória, a Perwoll brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >