Hatalmas piacon szerzett vezető pozíciót a HELL
A legfrissebb, 2023. május havi NIQ adatok alapján a HELL ENERGY minden versenytársát felülmúlta Indiában, és első* helyre került az energiaital kategória aludobozos szegmensében az eladott darabszám tekintetében. Az eredmény amiatt is kiemelkedő, mert a korábbi vezető márka 20 éven át birtokolta ezt a pozíciót a világ legnépesebb országában.
A HELL 2018-ban lépett az indiai energiaital piacra, vagyis 5 év alatt sikerült az élre törnie a ’can’, vagyis aludobozos kategóriában. A márkát jellemző határozott értékesítési stratégia, a saját disztribúciós csapat és a helyi preferenciákhoz illeszkedő árpozíció alig több mint 60 hónap alatt meghozta az eredményét, így a HELL újabb export országban szerzett vezető pozíciót. A friss siker a legújabb vívmányokat, így például a mesterséges intelligencia innovációs tudását is alkalmazó márka egyedülálló koncepciójáról és stratégiájáról tanúskodik, mellyel a 100%-ban magyar tulajdonú cég tovább erősíti nemzetközi jelenlétét.
A HELL energiaitalok jelenleg több, mint 50 országban érhetőek el világszerte, melyek közül számos piacon vezető pozícióval büszkélkedhetnek, amely rendkívüli siker magyar viszonylatban. Az immáron portfoliócégként működő gyártó (termékpalettáján jegeskávék, jegesteák, szénsavas üdítők és vitaminitalok is megtalálhatók) maximálisan odafigyel a fogyasztóira, termékeihez csakis kiváló minőségű alapanyagokat használ. A cégcsoport az európai energiaital-és üdítőital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy globálisan ismert, stabil márkával, illetve saját, ultramodern alumínium italdobozgyárral- és töltőüzemmel rendelkezik, mely kombináció páratlan stratégiai előnyt biztosít számára.
*Az NIQ piackutató 2023. májusi adatai alapján, mely a teljes indiai kiskereskedelemben realizált forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >