Hatalmas piacon szerzett vezető pozíciót a HELL
A legfrissebb, 2023. május havi NIQ adatok alapján a HELL ENERGY minden versenytársát felülmúlta Indiában, és első* helyre került az energiaital kategória aludobozos szegmensében az eladott darabszám tekintetében. Az eredmény amiatt is kiemelkedő, mert a korábbi vezető márka 20 éven át birtokolta ezt a pozíciót a világ legnépesebb országában.
A HELL 2018-ban lépett az indiai energiaital piacra, vagyis 5 év alatt sikerült az élre törnie a ’can’, vagyis aludobozos kategóriában. A márkát jellemző határozott értékesítési stratégia, a saját disztribúciós csapat és a helyi preferenciákhoz illeszkedő árpozíció alig több mint 60 hónap alatt meghozta az eredményét, így a HELL újabb export országban szerzett vezető pozíciót. A friss siker a legújabb vívmányokat, így például a mesterséges intelligencia innovációs tudását is alkalmazó márka egyedülálló koncepciójáról és stratégiájáról tanúskodik, mellyel a 100%-ban magyar tulajdonú cég tovább erősíti nemzetközi jelenlétét.
A HELL energiaitalok jelenleg több, mint 50 országban érhetőek el világszerte, melyek közül számos piacon vezető pozícióval büszkélkedhetnek, amely rendkívüli siker magyar viszonylatban. Az immáron portfoliócégként működő gyártó (termékpalettáján jegeskávék, jegesteák, szénsavas üdítők és vitaminitalok is megtalálhatók) maximálisan odafigyel a fogyasztóira, termékeihez csakis kiváló minőségű alapanyagokat használ. A cégcsoport az európai energiaital-és üdítőital szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy globálisan ismert, stabil márkával, illetve saját, ultramodern alumínium italdobozgyárral- és töltőüzemmel rendelkezik, mely kombináció páratlan stratégiai előnyt biztosít számára.
*Az NIQ piackutató 2023. májusi adatai alapján, mely a teljes indiai kiskereskedelemben realizált forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében.
Kapcsolódó cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >