Hatalmas növekedés előtt az energiaitalok piaca

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 26. 00:00

Az egyre növekvő vásárlói igény az egészséges, kalóriaszegény és a sportaktivitást támogató italokra a funkcionális energiaitalok ugrásszerű piacbővülését eredményezheti az elkövetkező öt évben.

Egy most nyilvánosságra került előrejelzés szerint az új
termékek speciális fogyasztói csoportokra fókuszálnak, és ez a
termékfejlesztési trend nemcsak a kis gyártókat, de a multikat is jellemzi. A
világproblémává váló elhízás, cukor- és szívbetegségek megelőzése, az egyre
divatosabb fitnesz, wellnesz irányzatok miatt a gyártók egyre újabb és újabb
speciális üdítőitalokat fejlesztenek ki. Szakértői előrejelzések szerint
2012-ig 97 százalékkal, 7,8 milliárd literre nő az energiaitalok piaca. A
dinamikus növekvő ázsiai és amerikai piac mellett, a kisebbnek számító
közel-keleti piacon 256,  Ausztráliában
196, Kelet-Európában 253 és Latin-Amerikában 194 százalékkal bővülhet az
energia italok értékesítése.     


Kapcsolódó cikkeink