Hatalmas növekedés előtt az energiaitalok piaca
Az egyre növekvő vásárlói igény az egészséges, kalóriaszegény és a sportaktivitást támogató italokra a funkcionális energiaitalok ugrásszerű piacbővülését eredményezheti az elkövetkező öt évben.
Egy most nyilvánosságra került előrejelzés szerint az új
termékek speciális fogyasztói csoportokra fókuszálnak, és ez a
termékfejlesztési trend nemcsak a kis gyártókat, de a multikat is jellemzi. A
világproblémává váló elhízás, cukor- és szívbetegségek megelőzése, az egyre
divatosabb fitnesz, wellnesz irányzatok miatt a gyártók egyre újabb és újabb
speciális üdítőitalokat fejlesztenek ki. Szakértői előrejelzések szerint
2012-ig 97 százalékkal, 7,8 milliárd literre nő az energiaitalok piaca. A
dinamikus növekvő ázsiai és amerikai piac mellett, a kisebbnek számító
közel-keleti piacon 256, Ausztráliában
196, Kelet-Európában 253 és Latin-Amerikában 194 százalékkal bővülhet az
energia italok értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >