Hatalmas növekedés előtt az energiaitalok piaca
Az egyre növekvő vásárlói igény az egészséges, kalóriaszegény és a sportaktivitást támogató italokra a funkcionális energiaitalok ugrásszerű piacbővülését eredményezheti az elkövetkező öt évben.
Egy most nyilvánosságra került előrejelzés szerint az új
termékek speciális fogyasztói csoportokra fókuszálnak, és ez a
termékfejlesztési trend nemcsak a kis gyártókat, de a multikat is jellemzi. A
világproblémává váló elhízás, cukor- és szívbetegségek megelőzése, az egyre
divatosabb fitnesz, wellnesz irányzatok miatt a gyártók egyre újabb és újabb
speciális üdítőitalokat fejlesztenek ki. Szakértői előrejelzések szerint
2012-ig 97 százalékkal, 7,8 milliárd literre nő az energiaitalok piaca. A
dinamikus növekvő ázsiai és amerikai piac mellett, a kisebbnek számító
közel-keleti piacon 256, Ausztráliában
196, Kelet-Európában 253 és Latin-Amerikában 194 százalékkal bővülhet az
energia italok értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >