Hatalmas növekedés előtt az energiaitalok piaca
Az egyre növekvő vásárlói igény az egészséges, kalóriaszegény és a sportaktivitást támogató italokra a funkcionális energiaitalok ugrásszerű piacbővülését eredményezheti az elkövetkező öt évben.
Egy most nyilvánosságra került előrejelzés szerint az új
termékek speciális fogyasztói csoportokra fókuszálnak, és ez a
termékfejlesztési trend nemcsak a kis gyártókat, de a multikat is jellemzi. A
világproblémává váló elhízás, cukor- és szívbetegségek megelőzése, az egyre
divatosabb fitnesz, wellnesz irányzatok miatt a gyártók egyre újabb és újabb
speciális üdítőitalokat fejlesztenek ki. Szakértői előrejelzések szerint
2012-ig 97 százalékkal, 7,8 milliárd literre nő az energiaitalok piaca. A
dinamikus növekvő ázsiai és amerikai piac mellett, a kisebbnek számító
közel-keleti piacon 256, Ausztráliában
196, Kelet-Európában 253 és Latin-Amerikában 194 százalékkal bővülhet az
energia italok értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >