Hatalmas növekedés előtt az energiaitalok piaca
Az egyre növekvő vásárlói igény az egészséges, kalóriaszegény és a sportaktivitást támogató italokra a funkcionális energiaitalok ugrásszerű piacbővülését eredményezheti az elkövetkező öt évben.
Egy most nyilvánosságra került előrejelzés szerint az új
termékek speciális fogyasztói csoportokra fókuszálnak, és ez a
termékfejlesztési trend nemcsak a kis gyártókat, de a multikat is jellemzi. A
világproblémává váló elhízás, cukor- és szívbetegségek megelőzése, az egyre
divatosabb fitnesz, wellnesz irányzatok miatt a gyártók egyre újabb és újabb
speciális üdítőitalokat fejlesztenek ki. Szakértői előrejelzések szerint
2012-ig 97 százalékkal, 7,8 milliárd literre nő az energiaitalok piaca. A
dinamikus növekvő ázsiai és amerikai piac mellett, a kisebbnek számító
közel-keleti piacon 256, Ausztráliában
196, Kelet-Európában 253 és Latin-Amerikában 194 százalékkal bővülhet az
energia italok értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyúl Terméktanács: sikerrel zárult az első Európai Nyúlhús Napok rendezvénysorozata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Európa logisztikai piaca óriási ellátási hiányt szenved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több réteg, több választás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
