Hatalmas az érdeklődés az Interpack 2014 iránt
A Messe Düsseldorf bécsi sajtótájékoztatót szervezett február 20-án, ahol Bernd Jablonowski, az Interpack projektigazgatója mutatta be a május 8–14. között megrendezésre kerülő Interpack 2014 kiállítás újdonságait.
Az Interpack 2014-ben ismét megerősítette élenjáró szerepét a csomagolóipar és a kapcsolódó folyamattechnikai iparágak legjelentősebb világvásárainak sorában. A kiállítók már a 2013. február végi jelentkezési határidőre lefoglalták a Düsseldorfi Vásárváros mind a 19 vásárcsarnokának teljes területét, ezért nem is lehetett teljesíteni minden kiállítói igényt.
Így aztán 2014. május 8. és 14. között ismét mintegy 2700 kiállítót várnak az élelmiszer- és italipar, az édesipar és a sütőipar, a kozmetikai és gyógyszeripar, a non food fogyasztási cikkek, az ipari termékek és a kapcsolódó szolgáltatások területéről. A megelőző 2011-es szakvásáron 2703 kiállító és 165 000 szakmai látogató volt jelen, akiknek 84 százaléka vesz részt a vállalatuk döntési folyamataiban.
Régi és új rendezvények
Az Interpack kiemelten foglalkozik az innovatív témákkal is. Idén Components for processing and packaging címmel egy, a csomagolóipar beszállítóit kiszolgáló rendezvénnyel gazdagítja a kínálatot.
Már május 7-én, az Interpackot megelőző napon veszi kezdetét a CCD Süd Déli Kongresszusi Központban a SAVE FOOD konferencia, amely a világméretű élelmiszer-pazarlás és élelmiszer-veszteségek problémájára világít rá. Az Interpack ezért 2011 után ismét egyedülálló platformja lesz a sürgető problémával foglalkozó, valamennyi érintett fél közötti eszmecserének. Az idei Interpack keretében mutatják be többek között a FAO-tanulmányok eredményeit, amelyeket a fejlett és a fejlődő országokban az ottani élelmiszer-veszteségekről készítettek a szakemberek.
„Az élelmiszerekhez, a csomagoláshoz és a logisztikához kapcsolódó iparnak a SAVE FOOD kezdeményezésben kiemelten fontos szerepe van. Végeredményben ugyanis az ilyen vállalatoknál fejlesztett termékek azok, amelyek konkrét támpontot kínálnak a megoldásra. A SAVE FOOD egyfajta katalizátorként hivatott hatni, hogy ezekből a kezdeményezésekből más vállalatokkal és szervezetekkel együtt még többet hozzanak ki” – hangsúlyozta az Interpack igazgatója, Bernd Jablonowski úr, aki életre hívta a kezdeményezést.
Elérés minden eszközzel
A szakvásárra készülve teljességgel átdolgozták és átrendezték az Interpack www.interpack.com címen elérhető internetes megjelenését.
Az Interpack-szolgáltatások mobil eszközről is elérhetőek a http://mobile.interpack.com oldalon. Ezen kívül egy
iPhone és Android kisalkalmazás is segíti a látogatókat, amely többek között naprakész kiállítói és rendezvény-adatbázist, optimalizált grafikájú csarnokkiosztást és részletes kiállítói adatokat kínál elérhetőséggel, termékinformációkkal, időpont-egyeztetési űrlappal, valamint az adott kiállítóhoz kapcsolódó jegyzetek tárolási lehetőségével.
Az Interpack 2014. május 8–14. között minden vásárnapon 10.00 és 18.00 óra között tart nyitva. A belépőjegyeket elektronikus elővételben 2013. december közepétől lehet megvásárolni.
Az Interpack 2014 valamennyi belépőjegyével és kiállítói belépőjével ingyenesen lehet igénybe venni a vásárra utazáshoz és vissza a VRR Rajna-Ruhr Közlekedési Szövetség közösségi közlekedési eszközeit a Messe Düsseldorf vásárváros környezetében található városokban.
Magyarország részéről rég nem látott kiállítási aktivitás mutatkozik. A Hacona és a Mikropakk Pro Form önálló standdal jelentkezik, a HITA által szervezett közösségi standon pedig a CSAOSZ, a Flexo Innovációs Klaszter, a Krajcár Kft., a Matrametal Kft., a Pikopack Zrt., a Reményi Csomagolástechnika Kft. és a Rollbox Trade Kft. vesz részt.
A magyarországi képviseletet a BD-Expo Kft. látja el, Máté Szilvia képviseletvezetőnél lehet jelentkezni a 346-0273 telefonon, vagy az office@bdexpo.hu email címen.
Bátai Dóra
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >