Hat százalékkal nőtt a REGIO Játék árbevétele 2023-ban
A REGIO Játékkereskedelmi Kft. 21,421 milliárd forint forgalmat bonyolított le tavaly a 110 milliárd forintra tehető teljes játékpiacon. A vállalat 6 százalékos növekedéssel zárta az évet, amelyhez nagyban hozzájárult a karácsonyt megelőző 10 napos vásárlási csúcs.
A kereskedő cég közleménye szerint az áruházi vásárlások kosárértéke 4,4 százalékkal 9400 forintra nőtt az azt megelőző évhez képest, az online rendeléseké viszont nem változott, 13 000 forint maradt, az internetről érkező forgalom 118 százalékkal nőtt 2022-höz viszonyítva.
A játékpiac tetőpontja a karácsony, az ünnepi időszakban a teljes éves forgalom 25-30 százaléka valósul meg. Ilyenkor sokkal magasabb összegben kerülnek játékok a kosárba online, átlagosan 21 000 forint értékben, de a bolti vásárlás kosara is 12 300 forintra ugrik az ünnep előtt – ismertette Gyaraki Dávid, a REGIO Játék ügyvezető-helyettese a közleményben.
A REGIO Kft. 1990-ben alakult, országszerte 42 játékbolttal rendelkezik, és közel 20 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A több mint 500 embert foglalkoztató vállalat számos nemzetközi játékmárka kizárólagos magyarországi partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Életnagyságú LEGO villamos Budapest utcáin
Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak…
Tovább olvasom >Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Zara Pre-owned: A fenntarthatóság felé egy újabb lépés
Elindult a Zara Pre-owned szolgáltatása, amely a használt ruhadarabok adományozására,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >