Hat százalékkal nőtt a REGIO Játék árbevétele 2023-ban
A REGIO Játékkereskedelmi Kft. 21,421 milliárd forint forgalmat bonyolított le tavaly a 110 milliárd forintra tehető teljes játékpiacon. A vállalat 6 százalékos növekedéssel zárta az évet, amelyhez nagyban hozzájárult a karácsonyt megelőző 10 napos vásárlási csúcs.
A kereskedő cég közleménye szerint az áruházi vásárlások kosárértéke 4,4 százalékkal 9400 forintra nőtt az azt megelőző évhez képest, az online rendeléseké viszont nem változott, 13 000 forint maradt, az internetről érkező forgalom 118 százalékkal nőtt 2022-höz viszonyítva.
A játékpiac tetőpontja a karácsony, az ünnepi időszakban a teljes éves forgalom 25-30 százaléka valósul meg. Ilyenkor sokkal magasabb összegben kerülnek játékok a kosárba online, átlagosan 21 000 forint értékben, de a bolti vásárlás kosara is 12 300 forintra ugrik az ünnep előtt – ismertette Gyaraki Dávid, a REGIO Játék ügyvezető-helyettese a közleményben.
A REGIO Kft. 1990-ben alakult, országszerte 42 játékbolttal rendelkezik, és közel 20 százalékos részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon. A több mint 500 embert foglalkoztató vállalat számos nemzetközi játékmárka kizárólagos magyarországi partnere.
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >