Háromszoros támogatás a Magyar Élelmiszerbank részére
Véget ért a Ben’s OriginalTM és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös jótékonysági programja. A „Mindenkinek jut hely az asztalnál” kezdeményezés adománygyűjtő kampánya két hétig futott a TESCO Magyarország üzleteiben. Az akciónak köszönhetően a Ben’s OriginalTM egy nagyszabású jótékonysági főzéssel, közel tízezer darabos termékadománnyal, valamint a TESCO Magyarországgal közös program ideje alatt eladott termékek árának 1+1 százalékával járult hozzá a nélkülözők étkeztetésének támogatásához. A kampány eredményeképpen összesen közel hatvanezer adag étel jutott el rászorulók részére a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közreműködésével.
„Hatalmas örömünkre szolgál, hogy idén is sikerrel folytatódott a MARS Magyarországgal közös, 2015 óta tartó partnerség. Fontos számunkra, hogy ne csak a kiemelt időszakokban, például karácsonykor, hanem egész évben fenn tudjuk tartani a támogatások mértékét. A Ben’s OriginalTM első féléves, összehangolt programja és adományozási akciója nagymértékben hozzájárult céljaink eléréséhez, az élelmiszercsomagokból ez alkalommal is az idősgondozásban élők, nagycsaládosok, hajléktalan emberek, fogyatékkal élők és mentális betegséggel élő emberek részesültek csakúgy, mint a tanodák növendékei vagy gyermekotthonok lakói.”
– mondta el Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületének elnöke.
A MARS Magyarország 2015 óta több mint hatvanezer kiló élelmiszerrel segítette a rászorulókat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hálózatán keresztül. Emellett a TESCO Magyarországgal összefogva az elmúlt három év alatt közel 14 millió forint pénzadománnyal járultak hozzá az Élelmiszerbank étel- és életmentő munkájához, amiből az Egyesület több mint 150 000 élelmiszercsomagot osztott szét.
Hosszútávú partnerségük alkalmából az idei adománygyűjtő programot egy jótékonysági főzéssel indították a felek, amelyen 1000 adag melegétel készült rászorulók számára Ben’s OriginalTM alapanyagokból. A program második állomásaként leszállított, közel tízezer darabos Ben’s OriginalTM termékadomány az Egyesület partnerszervezeteinek segítségével többek között nélkülöző családokhoz, gyermekotthonokba, idősotthonokba, hajléktalan és fogyatékkal élő emberekhez jutott el. A félév lezárásaként pedig a TESCO Magyarországgal közös, kéthetes adománygyűjtő kampány során eladott rizskészítmények és mártások eladásából befolyt összeg, több mint félmillió forint az Élelmiszerbank élelmiszermentő és -osztó munkájához járult hozzá, további több tízezer nélkülözőt megsegítve.
„A Ben’s Original™, a világ első számú rizsmárkája büszke arra, hogy rizsételek rendkívül széles választékát kínálja, és világszerte azért is kezeskedünk, hogy a rosszul ellátott közösségek is hozzáférjenek azokhoz a tápláló ételekhez, amelyeket mindannyian megérdemlünk. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy olyan lehetőségeket teremtsünk, amelyek mindenkinek helyet biztosítanak az asztalnál, ezért elkötelezettek vagyunk, hogy a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel 7 éve fennálló szoros partnerségünket évről évre megerősítsük.”
– állítja Sófalvi Attila, a MARS Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az idei programsorozat aktív szereplője volt a márka hazai nagykövete, dr. Kis-Dobó Ági is, aki kétgyermekes családanyaként tisztában van azzal, mennyire fontos, hogy nap mint nap tápláló melegétel jusson a családi asztalra.
„Kedvenceim a Ben’s Original mártásai és „Máris kész” rizsei, mert ezek segítségével akkor is tudok ízletes meleg ebédet vagy vacsorát adni a családnak, ha épp nincsenek óráim a főzésre. Büszke vagyok, hogy részese lehettem ennek a kezdeményezésnek, és örülök, hogy ilyen sok nélkülöző emberen tudtunk segíteni.”
A Ben’ OriginalTM mártások nemcsak Ági kedvencei, a kéthetes adománygyűjtő program ideje alatt ezek voltak a legkeresettebb Ben’s OriginalTM termék a TESCO Magyarország üzleteiben. Első helyen végzett az ananászos édes-savanyú mártás, amelyet a zöldséges édes-savanyú és a csípős-szecsuáni mártás követett.
Kapcsolódó cikkeink
A név kötelez
Mérföldkőhöz érkezett az ország egyik vezető vendéglátóipari cégcsoportja: Semsei Gastronomy…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >