Háromszoros támogatás a Magyar Élelmiszerbank részére
Véget ért a Ben’s OriginalTM és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös jótékonysági programja. A „Mindenkinek jut hely az asztalnál” kezdeményezés adománygyűjtő kampánya két hétig futott a TESCO Magyarország üzleteiben. Az akciónak köszönhetően a Ben’s OriginalTM egy nagyszabású jótékonysági főzéssel, közel tízezer darabos termékadománnyal, valamint a TESCO Magyarországgal közös program ideje alatt eladott termékek árának 1+1 százalékával járult hozzá a nélkülözők étkeztetésének támogatásához. A kampány eredményeképpen összesen közel hatvanezer adag étel jutott el rászorulók részére a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közreműködésével.

Önkéntesek a jótékonysági főzésen
„Hatalmas örömünkre szolgál, hogy idén is sikerrel folytatódott a MARS Magyarországgal közös, 2015 óta tartó partnerség. Fontos számunkra, hogy ne csak a kiemelt időszakokban, például karácsonykor, hanem egész évben fenn tudjuk tartani a támogatások mértékét. A Ben’s OriginalTM első féléves, összehangolt programja és adományozási akciója nagymértékben hozzájárult céljaink eléréséhez, az élelmiszercsomagokból ez alkalommal is az idősgondozásban élők, nagycsaládosok, hajléktalan emberek, fogyatékkal élők és mentális betegséggel élő emberek részesültek csakúgy, mint a tanodák növendékei vagy gyermekotthonok lakói.”
– mondta el Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületének elnöke.
A MARS Magyarország 2015 óta több mint hatvanezer kiló élelmiszerrel segítette a rászorulókat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hálózatán keresztül. Emellett a TESCO Magyarországgal összefogva az elmúlt három év alatt közel 14 millió forint pénzadománnyal járultak hozzá az Élelmiszerbank étel- és életmentő munkájához, amiből az Egyesület több mint 150 000 élelmiszercsomagot osztott szét.
Hosszútávú partnerségük alkalmából az idei adománygyűjtő programot egy jótékonysági főzéssel indították a felek, amelyen 1000 adag melegétel készült rászorulók számára Ben’s OriginalTM alapanyagokból. A program második állomásaként leszállított, közel tízezer darabos Ben’s OriginalTM termékadomány az Egyesület partnerszervezeteinek segítségével többek között nélkülöző családokhoz, gyermekotthonokba, idősotthonokba, hajléktalan és fogyatékkal élő emberekhez jutott el. A félév lezárásaként pedig a TESCO Magyarországgal közös, kéthetes adománygyűjtő kampány során eladott rizskészítmények és mártások eladásából befolyt összeg, több mint félmillió forint az Élelmiszerbank élelmiszermentő és -osztó munkájához járult hozzá, további több tízezer nélkülözőt megsegítve.
„A Ben’s Original™, a világ első számú rizsmárkája büszke arra, hogy rizsételek rendkívül széles választékát kínálja, és világszerte azért is kezeskedünk, hogy a rosszul ellátott közösségek is hozzáférjenek azokhoz a tápláló ételekhez, amelyeket mindannyian megérdemlünk. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy olyan lehetőségeket teremtsünk, amelyek mindenkinek helyet biztosítanak az asztalnál, ezért elkötelezettek vagyunk, hogy a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel 7 éve fennálló szoros partnerségünket évről évre megerősítsük.”
– állítja Sófalvi Attila, a MARS Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az idei programsorozat aktív szereplője volt a márka hazai nagykövete, dr. Kis-Dobó Ági is, aki kétgyermekes családanyaként tisztában van azzal, mennyire fontos, hogy nap mint nap tápláló melegétel jusson a családi asztalra.
„Kedvenceim a Ben’s Original mártásai és „Máris kész” rizsei, mert ezek segítségével akkor is tudok ízletes meleg ebédet vagy vacsorát adni a családnak, ha épp nincsenek óráim a főzésre. Büszke vagyok, hogy részese lehettem ennek a kezdeményezésnek, és örülök, hogy ilyen sok nélkülöző emberen tudtunk segíteni.”
A Ben’ OriginalTM mártások nemcsak Ági kedvencei, a kéthetes adománygyűjtő program ideje alatt ezek voltak a legkeresettebb Ben’s OriginalTM termék a TESCO Magyarország üzleteiben. Első helyen végzett az ananászos édes-savanyú mártás, amelyet a zöldséges édes-savanyú és a csípős-szecsuáni mártás követett.
Kapcsolódó cikkeink
57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az állati és növényi zsír és olaj árucsoport árbevétele nőtt leginkább
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Miért a hazait vedd? Import vs. hazai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassulni látszik a Temu és a Shein növekedése Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

