Hárommilliót fociztak össze a koraszülöttek mentésére
A dm május 8-án rendezte meg a II. dm jótékonysági focitornát, ahol ő maga három saját csapattal képviseltette magát, beszállítói partnerei kilenc csapattal neveztek. A nevezési díjakból befolyt 3 millió forinttal a koraszülöttmentésben úttörő szerepet vállaló Peter Cerny Alapítványt támogatták a résztvevők.
A tornán a dm Office, a dm hobbi, a dm raktár csapatai mellett a Henkel Magyarország Kft., az Unilever Magyarország Kft., a CEWE Magyarország Kft., a Procter & Gamble, a Beiersdorf Kft., a Mediline Kft., a L’Oréal Magyarország Kft., az Alveola Kft. és a Sofidel Hungary Kft. csapata mérkőzött meg egymással.
A torna döntőjében a L’Oréal és a Henkel játékosai mérkőztek meg egymással, büntetőpárbajjal döntöttek az első helyről: a tornát a L’Oréal csapata nyerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: kiterjeszti a kormány a kistelepülési élelmiszerüzletek támogatási programját
Kiterjeszti a kormány az 5000 fő alatti településeken indult élelmiszerüzlet-támogatási…
Tovább olvasom >