Hárommilliót fociztak össze a koraszülöttek mentésére
A dm május 8-án rendezte meg a II. dm jótékonysági focitornát, ahol ő maga három saját csapattal képviseltette magát, beszállítói partnerei kilenc csapattal neveztek. A nevezési díjakból befolyt 3 millió forinttal a koraszülöttmentésben úttörő szerepet vállaló Peter Cerny Alapítványt támogatták a résztvevők.
A tornán a dm Office, a dm hobbi, a dm raktár csapatai mellett a Henkel Magyarország Kft., az Unilever Magyarország Kft., a CEWE Magyarország Kft., a Procter & Gamble, a Beiersdorf Kft., a Mediline Kft., a L’Oréal Magyarország Kft., az Alveola Kft. és a Sofidel Hungary Kft. csapata mérkőzött meg egymással.
A torna döntőjében a L’Oréal és a Henkel játékosai mérkőztek meg egymással, büntetőpárbajjal döntöttek az első helyről: a tornát a L’Oréal csapata nyerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre igényesebbek a magyar vásárlók hús fronton
A vásárlói tudatosság erősödésével egyre nagyobb az igény a minőségi…
Tovább olvasom >Az európai piac több mint felének kiszolgálására is elegendő a magyar tormatermés
A húsvét közeledtével minden évben ugrásszerű növekedésnek indul a különböző…
Tovább olvasom >A Trump-vámok a gyógyszeriparra is kihatnak
Donald Trump új vámterve a gyógyszerimport visszaszorítását és az amerikai…
Tovább olvasom >