Hárommillió adag ételt adományoz a Tesco gyerekeknek
A Tesco vásárlói több mint hárommillió adag étel adományozását tették lehetővé a retailer Buy One to Help A Child kampányának keretében.

Összefogtak a vásárlókkal
A kampány célja azoknak a gyerekeknek segíteni, akiknek nem biztosított a napi rendszeres étkezés.
Az elmúlt három hét során a Tesco a vásárlói adományokat továbbította a FareShare nevű karitatív partnerének. Az adományok a zöldség- és gyümölcstermékek vásárlásából keletkeztek.
A Tesco a kampánnyal mintegy 2,3 millió gyereknek segített az Egyesült Királyságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Navigált vásárlások
Az év elején a Retail Dive felmérést végzett a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Béremelés a Tescónál: 15 százalékos bérfejlesztés
Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global…
Tovább olvasom >A drasztikus áremelkedést kritizálta a Tesco, markáns válasz érkezett rá
John Allan, a Tesco elnöke ugyanis a BBC vasárnapi politikai-közéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nincs még meg az Amazon a szupermarketek sikerreceptje
Egyelőre várat magára az Amazon sokak által rettegett sikere az…
Tovább olvasom >Hidrogénmeghajtású kamionokkal szállít a német REWE
A német REWE kiskereskedelmi vállalat a Köln-Langelasban található logisztikai központjából…
Tovább olvasom >Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését…
Tovább olvasom >