Hárommillió adag ételt adományoz a Tesco gyerekeknek
A Tesco vásárlói több mint hárommillió adag étel adományozását tették lehetővé a retailer Buy One to Help A Child kampányának keretében.
A kampány célja azoknak a gyerekeknek segíteni, akiknek nem biztosított a napi rendszeres étkezés.
Az elmúlt három hét során a Tesco a vásárlói adományokat továbbította a FareShare nevű karitatív partnerének. Az adományok a zöldség- és gyümölcstermékek vásárlásából keletkeztek.
A Tesco a kampánnyal mintegy 2,3 millió gyereknek segített az Egyesült Királyságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Zöldség-gyümölcs ételmentő csomagokat vizsgáltak a Nébih szakemberei
Ötödik alkalommal szervezte meg szokásos adventi élelmiszer-adományozási programját a Mészáros…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >