Hárommillió adag ételt adományoz a Tesco gyerekeknek
A Tesco vásárlói több mint hárommillió adag étel adományozását tették lehetővé a retailer Buy One to Help A Child kampányának keretében.

Összefogtak a vásárlókkal
A kampány célja azoknak a gyerekeknek segíteni, akiknek nem biztosított a napi rendszeres étkezés.
Az elmúlt három hét során a Tesco a vásárlói adományokat továbbította a FareShare nevű karitatív partnerének. Az adományok a zöldség- és gyümölcstermékek vásárlásából keletkeztek.
A Tesco a kampánnyal mintegy 2,3 millió gyereknek segített az Egyesült Királyságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >