Hárommillió adag ételt adományoz a Tesco gyerekeknek
A Tesco vásárlói több mint hárommillió adag étel adományozását tették lehetővé a retailer Buy One to Help A Child kampányának keretében.

Összefogtak a vásárlókkal
A kampány célja azoknak a gyerekeknek segíteni, akiknek nem biztosított a napi rendszeres étkezés.
Az elmúlt három hét során a Tesco a vásárlói adományokat továbbította a FareShare nevű karitatív partnerének. Az adományok a zöldség- és gyümölcstermékek vásárlásából keletkeztek.
A Tesco a kampánnyal mintegy 2,3 millió gyereknek segített az Egyesült Királyságban.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >