Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők egyaránt optimisták a mesterséges intelligencia (AI) ügyfélélményre gyakorolt hatásával kapcsolatban: a Genesys „The State of Customer Experience” jelentése szerint a megkérdezettek 64%-a úgy véli, hogy az elkövetkező 2-3 évben az AI javítani fogja az ügyfélélmény minőségét és a kiszolgálás gyorsaságát. A CX-vezetők 42%-a tartja kiemelten fontosnak az AI alkalmazását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A kutatás rávilágított arra is, hogy a rossz ügyfélélmény súlyos következményekkel járhat a cégek számára. A fogyasztók 53%-a már két kellemetlen tapasztalat után elfordulhat kedvenc márkájától, 30% pedig már szakított meg üzleti kapcsolatot is emiatt az elmúlt évben. A vezetők 41%-a szerint a legnagyobb kihívás a fogyasztók egyre növekvő elvárásainak kielégítése.
Az AI lassan kulcsfontosságúvá válik a fogyasztók számára is, különösen, ha perszonalizációról van szó: a válaszadók 77%-a ajánlana szívesebben ismerősei figyelmébe olyan márkát, amely következetesen személyre szabott szolgáltatást kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI az ügyfélszolgálaton: kézzelfogható üzleti haszon a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
