Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők egyaránt optimisták a mesterséges intelligencia (AI) ügyfélélményre gyakorolt hatásával kapcsolatban: a Genesys „The State of Customer Experience” jelentése szerint a megkérdezettek 64%-a úgy véli, hogy az elkövetkező 2-3 évben az AI javítani fogja az ügyfélélmény minőségét és a kiszolgálás gyorsaságát. A CX-vezetők 42%-a tartja kiemelten fontosnak az AI alkalmazását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A kutatás rávilágított arra is, hogy a rossz ügyfélélmény súlyos következményekkel járhat a cégek számára. A fogyasztók 53%-a már két kellemetlen tapasztalat után elfordulhat kedvenc márkájától, 30% pedig már szakított meg üzleti kapcsolatot is emiatt az elmúlt évben. A vezetők 41%-a szerint a legnagyobb kihívás a fogyasztók egyre növekvő elvárásainak kielégítése.
Az AI lassan kulcsfontosságúvá válik a fogyasztók számára is, különösen, ha perszonalizációról van szó: a válaszadók 77%-a ajánlana szívesebben ismerősei figyelmébe olyan márkát, amely következetesen személyre szabott szolgáltatást kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >AI, biztonság, élmény: így választunk ma úti célt
Ma már nem elég tudni, hová utazunk – egyre fontosabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >