Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők egyaránt optimisták a mesterséges intelligencia (AI) ügyfélélményre gyakorolt hatásával kapcsolatban: a Genesys „The State of Customer Experience” jelentése szerint a megkérdezettek 64%-a úgy véli, hogy az elkövetkező 2-3 évben az AI javítani fogja az ügyfélélmény minőségét és a kiszolgálás gyorsaságát. A CX-vezetők 42%-a tartja kiemelten fontosnak az AI alkalmazását.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A kutatás rávilágított arra is, hogy a rossz ügyfélélmény súlyos következményekkel járhat a cégek számára. A fogyasztók 53%-a már két kellemetlen tapasztalat után elfordulhat kedvenc márkájától, 30% pedig már szakított meg üzleti kapcsolatot is emiatt az elmúlt évben. A vezetők 41%-a szerint a legnagyobb kihívás a fogyasztók egyre növekvő elvárásainak kielégítése.
Az AI lassan kulcsfontosságúvá válik a fogyasztók számára is, különösen, ha perszonalizációról van szó: a válaszadók 77%-a ajánlana szívesebben ismerősei figyelmébe olyan márkát, amely következetesen személyre szabott szolgáltatást kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >