Három millió forintot nyertek az iskolák! – Mona Montice Edukációs Program Díjátadója
A Mona Hungary Kft. a Montice tejtermékek forgalmazója 2011. nyarán országos reprezentatív mintán felmérést végzett a hazai iskoláskorú gyermekek és szüleik tejtermékekkel kapcsolatos attitűdjéről, vizsgálva a hazai családok táplálkozási és fogyasztási szokásait. A Mona Hungary ezzel párhuzamosan elindította a Montice Margaréta Gyűjtési Edukációs Programját is, melynek ünnepélyes díjátadójára ma délelőtt 09:30. órakor került sor a Budapesti Állat-és Növénykert Barlangtermében, ahol az ország egészéből érkező nyertes intézményeket ünnepeltük és ajándékoztuk meg. A program fő attrakciója az Állatkertben élő oroszlánfóka, a Montice nevelőszülői támogatásával fejlődő fiatal Cloé ’fellépése’ volt.
A verseny fődíja sok más értékes ajándék mellett 3x1millió forint – ezt az összeget a nyertes általános iskolák bármely általuk jól meghatározott célra, akár az egészséges életmóddal, sporttal kapcsolatos beruházásokra, vagy saját intézményük felújítására, megszépítésére használhatják fel.
Első helyezettek:
Októberben: Bárdos Lajos Általános Iskola – Dunakeszi
Novemberben: Széchenyi Körúti Általános Iskola, Sportiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény – Szolnok
Decemberben: Általános Művelődési Központ – Tevel
A játékról
Az edukációs program során a havonta 1-1 milliós fődíjak mellett sok más nyeremény is gazdára várt: például Látogatás a Budapesti Állatkertbe, részvételi lehetőség a Budapesti Állatkertben működő nyári Zoo Táborban, Állatkerti Játszóházi belépők, és sok-sok Montice ajándék. Az „Edukációs kvíz játék” alatt a diákoknak havonta három kérdéssort kell kitölteniük a játék internetes oldalán. A kérdésekből és az oldalon publikált edukációs anyagból is megtanulhatták, az egészséges táplálkozás legfontosabb tudnivalóit. A „Blokkgyűjtő akció”-val kizárólag a szülők, felnőttek részvételére számított a cég és az iskola, ők így is támogathatták az iskolát a minél jobb eredmény elérésében. A „Légy kreatív játék”-ban pedig a tanulóknak az volt a feladata, hogy minden hónapban elkészítsenek egy-egy kreatív munkát az egészséges táplálkozás jegyében – fotót vagy videofilmet, vagy éppen reklámszöveget, az adott havi feladatkiírásnak megfelelően. A program szakmai partnere a Nemzetközi Táplálkozáskutató Intézet. A program internetes portálja: www.monticemargareta.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >