Három hónapos kampányban népszerűsíti a mézet a méhészeti egyesület
Három hónapos kampányban népszerűsíti a mézet az Országos Magyar Méhészeti Egyesület, a szervezet útmutatást is ad a fogyasztónak a jó minőségű magyar méz vásárlásához azzal, hogy az ellenőrzést vállaló méhészek zárszalaggal ellátott speciális üvegben hozhatják forgalomba terméküket.
Bross Péter, az egyesület elnöke szerdán az M1 aktuális csatornán elmondta, 9 évvel ezelőtt egy öblösüveggyárral közösen készítették el a speciális, dombornyomott mézesüveget, amelyet az a méhész használhat, amelyik a szerződésben vállalja, hogy bármikor ellenőrizhetik.
Bross Péter közölte, az egyesületnek 13 500 méhész tagja van, a három hónapos mézfogyasztást népszerűsítő kampányukkal pedig azt szeretnék elérni, hogy a magyar mézfogyasztók magyar terméket vásároljanak, főleg hazai termelőtől.
Hozzátette: Magyarországon az átlagos mézfogyasztás 70 deka évente, a kampányban nemcsak a közvetlen mézfogyasztásra ösztönöznek, hanem a termék széles körű felhasználási lehetőségeit is bemutatják.
Bross Péter hangsúlyozta, a mézfogyasztás növelése érdekében az egyesület szeretné elérni, hogy a magyar szabályozás teremtse meg a mézből készült alkoholos italok előállításának lehetőségét is.
gpe gry
Kapcsolódó cikkeink
Panaszt nyújtottak be a kínai méz ellen az EU-ban
Az Agrárminisztérium (AM) szakmai támogatásával az Országos Magyar Méhészeti Egyesület…
Tovább olvasom >Továbbra is kiáll az agrártárca a hazai méhészek mellett
Minden eszközzel támogatni kell a hazai méhészeti ágazatot, amelyet jelentősen…
Tovább olvasom >Ezért érdemes mézet vinni a nyaralásra
A BeoBee Méhészet megmutatja, miért érdemes mézet vinni a nyaralásra. Tökéletes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >