Három év után először dob piacra új állandó ízt a Coca Cola
A Coca Cola három év után először vezet be új állandó ízt a piacra Spiced néven. Emellett az italóriás a Creations platformon egy korlátozott ideig kapható üdítőt is kínál Happy Tears Zero Sugar néven, amely sós ásványi anyagokat tartalmaz.
A Coca-Cola márka több mint három év után először debütál új állandó ízzel. A Coca-Cola Spiced, amely cukortartalmú és cukormentes változatban is kapható, a hagyományos colát málnás és fűszeres ízekkel kombinálja. A Coca-Cola Spiced február 19-én jelenik meg a boltok polcain.
A bevezetéssel a Coca-Cola a fogyasztók – különösen a fiatalok – fűszeresebb ételek és italok iránti növekvő érdeklődésére igyekszik reagálni. Az új üdítőital neve ellenére a Coca-Cola egyik vezetője szerint nem annyira fűszeres, mint inkább merész ízű.
A Spiced megkreálásának és bevezetésének gyorsaságát a vállalat szerint a Creations inspirálta.
Az italóriás ezzel egyidejűleg Creations platformján a Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar nevű üdítőitalt vezeti be, amely enyhén sós ízű. A szénsavas üdítő olyan boldog pillanatokat hivatott a cég közlése szerint felidézni, mint amikor valaki tizenévesen megkapja az egyetemi, illetve főiskolai felvételéről tájékoztató levelet, vagy egy pozitív hangvételű üzenet érkezik egy barátjától. A „leheletnyi sós íz” a könnyek ízét utánozza.
A korlátozott ideig kapható termék február 17-től az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában kizárólag a TikTokon keresztül elérhető, amíg a készlet tart.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >