Három év után először dob piacra új állandó ízt a Coca Cola
A Coca Cola három év után először vezet be új állandó ízt a piacra Spiced néven. Emellett az italóriás a Creations platformon egy korlátozott ideig kapható üdítőt is kínál Happy Tears Zero Sugar néven, amely sós ásványi anyagokat tartalmaz.
A Coca-Cola márka több mint három év után először debütál új állandó ízzel. A Coca-Cola Spiced, amely cukortartalmú és cukormentes változatban is kapható, a hagyományos colát málnás és fűszeres ízekkel kombinálja. A Coca-Cola Spiced február 19-én jelenik meg a boltok polcain.
A bevezetéssel a Coca-Cola a fogyasztók – különösen a fiatalok – fűszeresebb ételek és italok iránti növekvő érdeklődésére igyekszik reagálni. Az új üdítőital neve ellenére a Coca-Cola egyik vezetője szerint nem annyira fűszeres, mint inkább merész ízű.
A Spiced megkreálásának és bevezetésének gyorsaságát a vállalat szerint a Creations inspirálta.
Az italóriás ezzel egyidejűleg Creations platformján a Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar nevű üdítőitalt vezeti be, amely enyhén sós ízű. A szénsavas üdítő olyan boldog pillanatokat hivatott a cég közlése szerint felidézni, mint amikor valaki tizenévesen megkapja az egyetemi, illetve főiskolai felvételéről tájékoztató levelet, vagy egy pozitív hangvételű üzenet érkezik egy barátjától. A „leheletnyi sós íz” a könnyek ízét utánozza.
A korlátozott ideig kapható termék február 17-től az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában kizárólag a TikTokon keresztül elérhető, amíg a készlet tart.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat
2025. februárban a fogyasztói árak átlagosan 5,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >NGM: harcolunk az indokolatlan áremelések ellen
A kormány folyamatosan azon dolgozik, hogy a családok pénze többet…
Tovább olvasom >Újabb kellemetlen inflációs meglepetés
A várt kisebb lassulással szemben tovább emelkedett az infláció februárban…
Tovább olvasom >