Három év alatt első akar lenni a TV2

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 10. 31. 08:00

Augusztus elsejétől Várdy Zoltán lett a TV2 új vezérigazgatója. A szakember az elmúlt 15 évet a média- és szórakoztatóiparban töltötte, számos országban, területen és beosztásban. A TV2-höz 2002-ben került kereskedelmi igazgatóként. Tavaly decemberben kinevezték az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé is, de erről a pozícióról lemondott, amikor felkérték a TV2 vezérigazgatói posztjának átvételére.
– A TV2 vezérigazgatójaként, amellett, hogy az eddigi 60 fős részleg helyett jelenleg egy közel 600 fős, Magyarországon meghatározó médiavállalat-csoportért vagyok felelős, az igazán új kihívást az jelenti, hogy míg az utóbbi öt évben főként kereskedelmi beállítottságú emberekkel dolgoztam együtt, most figyelembe kell vennem a kreatív területen dolgozó munkatársaim érdekeit is – mondja Várdy Zoltán. – Motiválnom kell őket, és az üzleti, valamint a tartalmi szempontokat összehangolva úgy kell együttműködnünk, hogy elérjük a magunk elé kitűzött célokat.
A konkrét cél, amelyet az első két hónap tapasztalatai után az új vezető maga és munkatársai elé kitűzött, nem más, mint hogy három éven belül a TV2-csoport legyen Magyarország piacvezető médiavállalata. Ennek érdekében különböző stratégiai és operatív lépéseket kell megvalósítani csapatával, és olyan légkört teremteni, amelyet egészséges versenyszellem hat át, hangsúlyozza a vezérigazgató.
– A kinevezésemet követő két hónapban azzal foglalkoztam, hogy minél jobban megismerjem a szervezetet és azokat a munkatársakat, akikkel a jövőben együtt fogok dolgozni – mondja Várdy Zoltán. – Ennek eredményeképpen arra jutottam, hogy a TV2 erős piaci pozícióban van, erős márkákkal rendelkezik, és kiváló szakemberek dolgoznak a csatornánál. Eddig mégsem profitáltunk ezekből az erősségekből. Annak érdekében, hogy a rendelkezésünkre álló lehetőségeket a jövőben minél eredményesebben ki tudjuk használni, a csatorna vezetőivel stratégiát dolgoztunk ki egy olyan letisztult szervezeti struktúrára vonatkozólag, amelyben egy tudatosan felépített és összehangolt műsorpolitika mentén haladva teljesítjük az üzleti céljainkat.

Kapcsolódó cikkeink