Három év alatt első akar lenni a TV2
Augusztus elsejétől Várdy Zoltán lett a TV2 új vezérigazgatója. A szakember az elmúlt 15 évet a média- és szórakoztatóiparban töltötte, számos országban, területen és beosztásban. A TV2-höz 2002-ben került kereskedelmi igazgatóként. Tavaly decemberben kinevezték az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé is, de erről a pozícióról lemondott, amikor felkérték a TV2 vezérigazgatói posztjának átvételére.
– A TV2 vezérigazgatójaként, amellett, hogy az eddigi 60 fős részleg helyett jelenleg egy közel 600 fős, Magyarországon meghatározó médiavállalat-csoportért vagyok felelős, az igazán új kihívást az jelenti, hogy míg az utóbbi öt évben főként kereskedelmi beállítottságú emberekkel dolgoztam együtt, most figyelembe kell vennem a kreatív területen dolgozó munkatársaim érdekeit is – mondja Várdy Zoltán. – Motiválnom kell őket, és az üzleti, valamint a tartalmi szempontokat összehangolva úgy kell együttműködnünk, hogy elérjük a magunk elé kitűzött célokat.
A konkrét cél, amelyet az első két hónap tapasztalatai után az új vezető maga és munkatársai elé kitűzött, nem más, mint hogy három éven belül a TV2-csoport legyen Magyarország piacvezető médiavállalata. Ennek érdekében különböző stratégiai és operatív lépéseket kell megvalósítani csapatával, és olyan légkört teremteni, amelyet egészséges versenyszellem hat át, hangsúlyozza a vezérigazgató.
– A kinevezésemet követő két hónapban azzal foglalkoztam, hogy minél jobban megismerjem a szervezetet és azokat a munkatársakat, akikkel a jövőben együtt fogok dolgozni – mondja Várdy Zoltán. – Ennek eredményeképpen arra jutottam, hogy a TV2 erős piaci pozícióban van, erős márkákkal rendelkezik, és kiváló szakemberek dolgoznak a csatornánál. Eddig mégsem profitáltunk ezekből az erősségekből. Annak érdekében, hogy a rendelkezésünkre álló lehetőségeket a jövőben minél eredményesebben ki tudjuk használni, a csatorna vezetőivel stratégiát dolgoztunk ki egy olyan letisztult szervezeti struktúrára vonatkozólag, amelyben egy tudatosan felépített és összehangolt műsorpolitika mentén haladva teljesítjük az üzleti céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >