Három év alatt első akar lenni a TV2
Augusztus elsejétől Várdy Zoltán lett a TV2 új vezérigazgatója. A szakember az elmúlt 15 évet a média- és szórakoztatóiparban töltötte, számos országban, területen és beosztásban. A TV2-höz 2002-ben került kereskedelmi igazgatóként. Tavaly decemberben kinevezték az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé is, de erről a pozícióról lemondott, amikor felkérték a TV2 vezérigazgatói posztjának átvételére.
– A TV2 vezérigazgatójaként, amellett, hogy az eddigi 60 fős részleg helyett jelenleg egy közel 600 fős, Magyarországon meghatározó médiavállalat-csoportért vagyok felelős, az igazán új kihívást az jelenti, hogy míg az utóbbi öt évben főként kereskedelmi beállítottságú emberekkel dolgoztam együtt, most figyelembe kell vennem a kreatív területen dolgozó munkatársaim érdekeit is – mondja Várdy Zoltán. – Motiválnom kell őket, és az üzleti, valamint a tartalmi szempontokat összehangolva úgy kell együttműködnünk, hogy elérjük a magunk elé kitűzött célokat.
A konkrét cél, amelyet az első két hónap tapasztalatai után az új vezető maga és munkatársai elé kitűzött, nem más, mint hogy három éven belül a TV2-csoport legyen Magyarország piacvezető médiavállalata. Ennek érdekében különböző stratégiai és operatív lépéseket kell megvalósítani csapatával, és olyan légkört teremteni, amelyet egészséges versenyszellem hat át, hangsúlyozza a vezérigazgató.
– A kinevezésemet követő két hónapban azzal foglalkoztam, hogy minél jobban megismerjem a szervezetet és azokat a munkatársakat, akikkel a jövőben együtt fogok dolgozni – mondja Várdy Zoltán. – Ennek eredményeképpen arra jutottam, hogy a TV2 erős piaci pozícióban van, erős márkákkal rendelkezik, és kiváló szakemberek dolgoznak a csatornánál. Eddig mégsem profitáltunk ezekből az erősségekből. Annak érdekében, hogy a rendelkezésünkre álló lehetőségeket a jövőben minél eredményesebben ki tudjuk használni, a csatorna vezetőivel stratégiát dolgoztunk ki egy olyan letisztult szervezeti struktúrára vonatkozólag, amelyben egy tudatosan felépített és összehangolt műsorpolitika mentén haladva teljesítjük az üzleti céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >