Harminc új üzletet nyit az In’s Mercato 2021-ben
Az olasz In’s Mercato márkaidentitásának megerősítését és penetrációjának növelését tervezi 2021-ben. A hazájában negyedik legnagyobb, velencei központú diszkontlánc idén 30 új üzlet nyitását és 90 meglévő üzletének felújítását célozza Olaszország északkeleti, északnyugati és középső részén.
Az új üzletekben megtalálható majd a 2020-ban bevezetett új koncepció, az In’s Forno pékség és az In’s Orto zöldség-gyümölcs részleg, mely elsősorban hazai, földrajzi eredetvédett és szezonális terményeket sorakoztat fel választékában. Az idei évtől a kínálat az In’s Pescheria csomagolt tengeri különlegességevel és készételeivel bővül.
A cég célzott aktivitásokkal igyekszik majd a környezeti terhelést is csökkenteni, így például 80%-ban újrahasznosított bevásárlószatyrokat vezet be, amelyeken Diego Cusano művész eredeti illusztrációi szerepelnek. A vállalat 35%-kal csökkentette papíralapú katalógusainak és küldeményeinek mennyiségét; az áramköltségeket pedig optimalizált hűtőegységek és új üzleteinek LED-világítótestekkel való ellátásával mérsékli.
Kapcsolódó cikkeink
Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >