Harminc százalékkal növelte eredményét a Zalaco
Csaknem harminc százalékkal 367 millió forintra nőtt az első félévben a Zalaco Sütőipari Zrt. adózott eredménye az elmúlt év azonos időszakához képest – közölte a cég vezérigazgatója szerdán az MTI-vel.

A fagyasztott péktermékek könnyebbé teszik a fogyasztók életét (Fotó: Pixabay)
Berta László hozzátette: az év első hat hónapjában az értékesítés nettó árbevétele meghaladta a 7,8 milliárd forintot, míg tavaly ilyenkor 5,7 milliárd forint volt. A legjelentősebb növekedést az exportbevétel érte el, 168 millió forintról 331 millióra emelkedett. A kiskereskedelmi hálózat forgalma 33 százalékkal, a nagykereskedelmi pedig 18 százalékkal emelkedett 2021 óta. A fagyasztott termékekből származó bevétel a duplájára nőt – ismertette a részleteket. A kiadási oldalon az anyagjellegű ráfordításokra tavaly óta 54 százalékkal, a személyi jellegűekre pedig 17 százalékkal többet fordítottak. Az anyagjellegű ráfordítások idén június végéig 5 milliárdot, míg a személyi jellegűek 1,9 milliárd forintot tettek ki. Hozzátette: a technológiai fejlesztésekkel, a gyártókapacitás bővítésével, valamint az automatizált gyártóüzemek kialakításával a fagyasztott termékek kínálatát szeretnék bővíteni.
A sütőipari termékek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó, hét évtizeddel ezelőtt alapított cégnek a Dunántúlon – Zala, Vas, Veszprém, Győr-Moson-Sopron és Baranya megyében – 55 üzletből álló kiskereskedelmi hálózata van, ahol naponta 50 ezer ember fordul meg; több mint négyszázféle pék- és cukrászterméket forgalmaznak.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >